Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Еволюцията на маркетинга
Днес ще развенчая един мит. Той властва в компаниите с години и държи потенциала на маркетинг отделите им блокиран, невъзможен да се разгърне. Митът е, че маркетингът за бизнеса има вторична функция. Че той е нещо поддържащо.
Маркетингът вече има решаваща за създаването на приходи роля. Той може да бъде водещ.
Защо говоря толкова остро за развенчаването на мита? Вярвам, че е важно. Отделите за маркетинг и продажби могат да съюзяват сили, за да работят заедно за покачване на парите, идващи във фирмата. В много фирми между тях има разделение. То е предизвиквано от объркването в ролята на маркетинга, смятана за допълваща продажбите, вторична спрямо това, което търговците правят.
Маркетинг е способността да създаваш комуникация и инструменти, които дават възможност на екипа от търговци да продава по-добре. Иначе, без маркетинг, някой би казал, че търговците са просто технически изпълнители, също както един уебсайт за е-продажби, директните поръчки по пощата или с имейли. Маркетингът е двигател за сключването на повече сделки, след което накрая на месеца и финансовата година се вижда покачване на приходите.
Най-голямото предизвикателство е да успеят компаниите да интегрират продажбите в маркетинговите комуникации. Защото продажбите са част от интегриран маркетингов процес. Най-често маркетинг отделите се провалят в опитите си да създадат стратегия, когато тя не се вписва в работата на търговците. Всички елементи на машината трябва да работят заедно. Традиционният, дигиталният маркетинг, BI и продажбите.
Всички знаем, работата на маркетинг отдела е да накара потенциалните клиенти да помислят "имам нужда" от този продукт или от тази услуга. Работа на маркетинга е да накара хората да разберат за съществуването на продукта или услугата. Целта на интегрираната маркетингова комуникация е да подсигури условия, в които в 97% от случаите, когато търговците са с клиенти, клиентите да бъдат почти готови да предприемат следващата стъпка - да купят. Процесът на продаване трябва да изисква по-малко телефонни обаждания, по-малко убеждаване - това е ролята на маркетинга. Да създава по-голяма продуктивност в търгуването, да отнема по-малко време, по-малко ресурси да се хабят, за да се подсигурява продажбата.
Щом една компания пожелае да приеме, че концепцията на продаването е просто част от пазарни комуникации, тя еволюра на нов етап. И идва време да вложи средства в програма за представянето й в медиите и различните канали на базата на пресмятане какъв ще бъде разходът й за осъществяване на един контакт. Целта е да бъдат информирани хората, да бъдат окуражени да купят и да се започне диалог с тях. Успешните тактики често включват традиционна реклама, дигитална реклама. пиар и маркетинг със съдържание. Щом бъдат определени най-важните клиенти чрез употреба на измерители и бизнес данни, се преминава към вторичната фаза, в която се влага стратегия, чиито подкрепящи тактики са директната поща, призивите за продажби, видео конференциите и уеб семинарите.
Време е да спрем да гледаме на продажбите и маркетинга като на различни отдели и да заработим за създването на работеща връзка между тях. Историята на някои от най-успешните компании в света през последното десетилетие показа, че маркетингът вече не е подпомагаща продажбите функция, а дейност, която реално създава приходи. Ако бизнесът й е дал такава сила.
Мнение на Лаура Лейк - маркетинг експерт от САЩ и редовен автор на сайта Marketing.About.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.