Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Една легенда в американската реклама разказва
Люк Съливан е създал много от рекламите, на които се възхищавам и към чиито ефект се стремя. Той е един от героите на моята професия като американски рекламист. Работил е за Martin Agency и Fallon. Автор на една от най-четените книги в американския маркетинг: “Hey Whipple, Squeeze This” от 1998 г.
Когато дойде в Атланта в края на 90-те години бях екзалтиран. Много исках да разговарям с този човек и да усетя присъствието му. Наскоро успях да го направя. Ето най-интересната част от разговора ми с него:
- Г-н Съливан, след дългогодишна работа се готвите да напуснете рекламния бранш. Какъв далновиден съвет бихте дали на един човек, който сега стартира в него?
- Напоследък все повече се говори за т.нар. “T-образни” хора и в тази идея според мен има голям смисъл. Днес най-„опасните” хора във всички области, не само в рекламата, са тези, които имат много задълбочени умения и способности (дългата, вертикална чертичка на буквата “T”). Същевременно те имат и работни познания в много други области (хоризонталната черта в буквата).
Може да имате много добри познания по отношение на технологиите, да сте добър като дизайнер, арт директор, писател, но едновременно трябва да сте наистина много добри в едно от тези неща. Да бъдеш „умен” като цяло, да си „човек на идеите” вече не е достатъчно. Днес трябва да си много добър в едно нещо и да имаш допълнителни познания.
-Ако можехте да промените едно нещо в богатата ви кариера в областта на рекламата, какво би било то?
-Бих бил поразително убеден в себе си. В по-младите ми години просто нямах съмнение, че светът се върти около мен и следващата рекламна идея, която ще представя. Но с течение на годините започнах да чувствам, че все повече от отговорите, в които бях убеден, се превръщат във въпроси. Иска ми се да бях говорил по-малко и да бях слушал повече. Това, за което не съжалявам е, че имах луда енергия. Дали бях обаче налудничаво убеден в себе си? Не бих казал. А може би ако бях щях да имам още по-голям успех.
Барт Кливланд, AdvertisingAge
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.