Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Една от най-добрите реклами за жената
Всеки ден ви представяме най-новите, най-популярните, скъпи и коментирани телевизионни и онлайн реклами в света.
Днес, по повод Международния ден на жената, решихме да ви да върнем няколко месеца назад във времето, като ви припомним за една от най-харесваните реклами във Великобритания през 2010 г.
Рекламата е под надслов „Тя е винаги жена“ и е спонсорирана от британската марка за облекло, мебели, играчки, електроуреди и стоки за бита John Lewis. Тя обхвана всички медийни канали на Острова през миналата година, подкрепена мощно от маркетинг кампанията за 6 млн. паунда и бързо стана един от най-разпознаваемите и популярни рекламни клипове.
Няма друга рекламна кампания през 2010 г., която да е постигнала такъв национален обхват във Великобритания, отбеляза campaignlive.co.uk. Смята се, че рекламата в успяла да трогне дори най-студените сърца. Тя вдъхнови голяма част от женските колконки в британския печат. И дори популяризира хладилника, пред който е изправена героинята в един от кадрите, въпреки че той не е на John Lewis. Британките по-късно се тълпят, за да видят същия хладилник в магазините.
В минута и половина, рекламата на John Lewis разказва за живота на жената от раждането й до годините на нейната старост. Можете да я видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.