Една от най-забележителните кампании с добавена реалност


В свят, изпълнен със смартфони и интелигентни външни екрани, рекламните кампании, организирани на място, са умен начин марките да се свържат с хората. Вместо да разчитат на това, че ще гледат телевизия в определен момент, или пък че ще четат даден вестник, компаниите залагат на рекламни акции с добавена реалност (AR). Тези кампании позволяват на потребителите да получат собствено, лично преживяване, в което директно контактуват с бранда. Рекламните експерименти задължително се документират във видео, което впоследствие е гледано от хиляди хора в мрежата.

Десетки подобни записи на кампании с добавена реалност от различни места на планетата се разпространяват в интернет. В тях се вижда как мъже изпробват управлението на нов вид автомобил чрез компютърно генерирана среда. Как дами виждат на екрана на смартфона си ноктите си в шест различни цвята лак.

Сред най-успешните AR акции се отличава тази на National Geographic в САЩ, отбелязват маркетинг наблюдателите на Business Insider. Тя е направена преди две години, но продължава да забавлява потребителите на мрежата. Мнозина коментират, че биха се радвали, ако можеха да бъдат в американския мол, където тя е организирана, за да се позабавляват с приятели или със децата си.

В мола е поставена интелигентна инсталация с огромен екран. Заставайки на място, обозначено като корица на National Geographic, хората са могли да видят на екрана как към тях се приближава леопард и ляга в краката им. Как около тях плуват делфини или пристига гигантски динозавър. И всичко това – изключително реалистично.

Моля, погледнете видеото по-долу.

Пазарни анализатори коментират, че кампаниите с добавена реалност набират все по-голяма популярност в модерния маркетинг пазар на САЩ. Американската изследователска фирма ABI Research смята, че пазарът на добавена реалност в страната ще достигне 350 милиона долара през 2014 г. Това е в пъти повече спрямо размера му от 6 милиона през 2008 г.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
Сирия се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу „Ислямска държава“
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО
САЩ призовават съюзниците от НАТО да спрат да купуват руска енергия
Европейската комисия изплаща на България 438,6 млн. евро по плана за възстановяване