Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Една от най-завладяващите реклами на мобилни оператори
Това видео е от Перу. Телевизионна реклама е с ефектна режисура. В продължение на минута и половина малкият екран се разделя на две части, в които се излъчват отделни записи, но визуално, по неповторим начин се съчетават.
ТВ спотът е посветен на темата за това колко е важно хората да бъдат свързани. Не поучава. Не е монотонно говорене на глупости, коментират руските автори в Adme.ru. Той ярко илюстрира силата и емоцията на хората, когато сме заедно. И то в реклама на мобилен оператор.
Гласът зад кадър казва следното: „Ако се огъна някой ден, ще дойдеш ли при мен да ми помогнеш? Ако не успея до финалната права, ще бъдеш ли там да ме вземеш? Ако гласът ти има значение, ще ти позволя ли да бъдеш мълчалив? И ако един ден заплачеш, ще мога ли да те утеша? Ако топката пристигне една секунда по-рано, ще я отстъпиш ли на вятъра? Ако те помоля да слушаш, ще чуеш ли дъха си?...”
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.