Една от най-известните ТВ реклами се завръща за Оскарите

Римейк на прочутата реклама “Pardon me” на горчицата Grey Poupon се завръща в американския ефир в борба за слава, свързана с наградите "Оскар". Видеото ще бъде излъчено в празничната нощ на раздаването наградите на американската филмова академия на 24 февруари, 16 години след като първоначалният вариант на клипа спря да се върти в ефира на САЩ.

Със спота рекламодателят Kraft Foods цели да увеличи продажбите на известната си в САЩ горчица, която среща конкуренцията на нарастващ брой продукти от рафтовете на супермаркетите.

Новата версия на рекламата започва по същия начин, както оригинала, пише Business Insider. Английски аристократ се вози в автомобила си в провинцията и обядва в него. Кола с друг аристократ се изравнява с неговата и богатият му сънародник го пита с изклюбително снобски акцент: „Извинете, дали разполагате с малко Grey Poupon?”. Първият герой любезно отговаря „Но разбира се!”.

В новата реклама сюжетът продължава, като втората кола отпрашва с луда скорост, без да върне бурканчето. Следва бясно преследване с експлозии и каскади. Кампанията е дело на агенция Crispin Porter & Bogusky. Режисьор е Браян Бъкли, известен като автор на повече от 40 реклами за нощта на Супербоул.

Оригиналната реклама на горчицата Grey Poupon е излъчена за първи път през 1981 г. Огромна част от американците са я гледали. Известна е дори на тийнейджърите в САЩ. Смята се за част от поп културата на страната в последните десетилетия.

Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ