Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Една от най-силните японски реклами
„Проблемът идва не от това, което не знаем, а от това, което сме убедени, че не е така”, казва Марк Твен.
Всеки ден ви представяме едни от актуалните, популярни, високобюджетни телевизионни реклами на глобалните марки. Днес решихме да ви припомним една по-стара, японска реклама от 2002 г., която продължава да бъде отбелязвана и харесвана в сайтовете за маркетинг кампании от различните държави и в класациите с най-добрите реклами на всички времена. Става дума за филмчето "Imagination" на японската неправителствена организация Ad Council Japan. От юли 1971 г. организацията се занимава с това да разпространява и координира излъчването на реклами на спонсори, свързани със социални проблеми и инициативи, които целят положителна промяна в обществото.
Сюжетът на рекламата представя учителка, която моли децата в клас да нарисуват „каквото им дойде на ум”. Някои от тях рисуват цветна котка, други зайче. Едно момченце обаче упорито оцветява лист в черно. И дълго продължава така.
Идеята на рекламата е да напомни на зрителите, че голяма част от децата, които се затварят в собствен свят, отказват да общуват и се потапят във въображението си, могат да не са проблемни, а да по-скоро да бъдат гениални. Важно е само да успеем да ги разберем.
Филмчето се смята за част от големите постижения на японския рекламен гигант Dentsu, който се гордее с ненадминати идеи и технологични начини за изпълнение на рекламните съобщения. Можете да го видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.