Една от най-силните японски реклами

„Проблемът идва не от това, което не знаем, а от това, което сме убедени, че не е така”, казва Марк Твен.

Всеки ден ви представяме едни от актуалните, популярни, високобюджетни телевизионни реклами на глобалните марки. Днес решихме да ви припомним една по-стара, японска реклама от 2002 г., която продължава да бъде отбелязвана и харесвана в сайтовете за маркетинг кампании от различните държави и в класациите с най-добрите реклами на всички времена. Става дума за филмчето "Imagination" на японската неправителствена организация Ad Council Japan. От юли 1971 г. организацията се занимава с това да разпространява и координира излъчването на реклами на спонсори, свързани със социални проблеми и инициативи, които целят положителна промяна в обществото.

Сюжетът на рекламата представя учителка, която моли децата в клас да нарисуват „каквото им дойде на ум”. Някои от тях рисуват цветна котка, други зайче. Едно момченце обаче упорито оцветява лист в черно. И дълго продължава така. 

Идеята на рекламата е да напомни на зрителите, че голяма част от децата, които се затварят в собствен свят, отказват да общуват и се потапят във въображението си, могат да не са проблемни, а да по-скоро да бъдат гениални. Важно е само да успеем да ги разберем.

Филмчето се смята за част от големите постижения на японския рекламен гигант Dentsu, който се гордее с ненадминати идеи и технологични начини за изпълнение на рекламните съобщения. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ