Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклама на деня: Канадската Пепи купува Volkswagen
С намигване и добронамерена усмивка в съботния ден ви представяме днешната реклама на деня. В нея участва канадската „О, Пепи!”, но без препратки към доброто старо време или спомени за познанство с продавача. Героинята пазарува в магазин за месо и месни колбаси, където може да си купи … и Volkswagen.
Рекламата с нея е изготвена за автомобилната марка, за да подчертае пред телевизионните зрители в Канада ниската цена на модела Jetta. „Само 14 999 долара.” Дело е на канадската агенция Red Urban.
„Няма нужда да се прекалява с координирани камери или ефекти, всичко е в хумора и играта на двамата актьори”, коментира YouTube потребителят Кайл Уилсън. В този дух се изказват и други зрители, според които идеята на видеото е най-важна, не размерът на вложения в изпълнението на кампанията.
Business Insider представя ТВ спота като реклама на деня, с думите „Тази сладка VW реклама си представя, че колите се продават в магазина за месо” и „Толкова е лесно да си купиш автомобил на марката.”
Видеото е предназначено за една друга аудитория – тази на Северна Америка. Зрителите на този регион го намират за симпатично. Потребители на мрежата от други точки на света обаче не виждат връзката между автомобила и магазина за месо и колбаси.
Всички единодушно харесват актрисата.
Вие какво мислите?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.