Реклама на деня: Танцът на силуетите


Със сигурност можем да кажем, че рекламната кампания на Lenovo, посветена на Yoga 11S, е нетипична за PC устройство от този тип. Единствената характеристика, която се промотира в нея, е възможността да превключваме от лаптоп към таблет.

Тази екстра е представена посредством танцувален състав The Silhouettes, който образува най-различни обекти с помощта на своите силуети. „Опитахме се да открием един наистина уникален начин, демонстриращ неговата гъвкавост“, разказва вицепрезидента на отдел маркетинг в компанията Джеф Мередит. Лин Вагонер-Патън, създател на The Silhouettes допълва, че идеята за устройство, което променя формата си, я е заинтригувало: „Мислиш си, че е едно, но се оказва друго. Като играчка Transformer.”

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Ръст на борсите в Европа, STOXX 600 достигна нов рекорден връх
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия