Реклама на деня: Танцът на силуетите


Със сигурност можем да кажем, че рекламната кампания на Lenovo, посветена на Yoga 11S, е нетипична за PC устройство от този тип. Единствената характеристика, която се промотира в нея, е възможността да превключваме от лаптоп към таблет.

Тази екстра е представена посредством танцувален състав The Silhouettes, който образува най-различни обекти с помощта на своите силуети. „Опитахме се да открием един наистина уникален начин, демонстриращ неговата гъвкавост“, разказва вицепрезидента на отдел маркетинг в компанията Джеф Мередит. Лин Вагонер-Патън, създател на The Silhouettes допълва, че идеята за устройство, което променя формата си, я е заинтригувало: „Мислиш си, че е едно, но се оказва друго. Като играчка Transformer.”

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Премиерът: Не е време за избори
Студени досиета: Синът на основателя на Mango е заподозрян за убийството му преди година
Кристиано Роналдо е най-високо платеният футболист в света
Ключовите двигатели на икономическия растеж в България и Югоизточна Европа
Лидерите на ЕС искат бързи действия за отключване на замразени руски активи за финансиране на Украйна
АПИ опитва да приключи всички ремонти по магистралите до края на месеца
Краят на октомври наближава, а Бюджет 2026 все още го няма. Лакомство или пакост?
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията