Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклама от арабския свят (2)
В Близкия Изток и някои части от Азия познатите марки залагат на различни кампании, съобразени с особените нрави на региона.
Продължаваме да ви показваме някои от визиите на кампаниите, реализирани от известни за нас продукти в мюсюлмански страни като Саудитска Арабия, Малайзия, Индонезия, Египет, Иран и други. Рекламите са събрани от Business Insider.
Тази реклама е една от рекламите в серия, изготвена за телевизията в Саудитска Арабия Invision Interactive TV. Пресъздава идеята, че телевизията причинява хаос. Освен, ако не можеш да я контролираш. Всички герои в епизодите от кампанията са мъже в източното облекло. Агенция: Leo Burnett, Саудитска Арабия.
Шегата в тази реклама на суперлепилото Pattex е свързана с това, че в Египет мъжете и жените традиционно носят на главите си тежки товари. Агенция: TBWA, Кайро.
Посланието тук е, че уредите на Samsung перат дрехите толкова добре, че самите дрехи биха повърнали мърсотията си. Малко крайно, но това е. Агенция: FP7, Доха, Катар.
Не всяка мюсюлманска култура всъщност очаква жените да се покриват. Тази реклама от Индонезия на Soy Joy – недиетична плодова закуска – представя героините облечени както в приказките на Disney.
Да, някои мюсюлмани в Катар имат вкъщи персийски килими. Този специален препарат ще помогне на килимите да спрат да миришат на овци. Агенция: Grey, Дубай. Агенция: Dentsu, Индонезия.
По време на Рамазан магазините за храни в мюсюлманските държави покриват прозорците си, за да не изкушават хората да се хранят между изгрев и залез. Затова видео рекламата по-долу на McDonald’s от Близкия изток не показва никакви изображения на храна. Всъщност McDonald’s използва в тези държави по време на Рамазан различни рекламни тактики. Включително да показва бургерите обвити, не „голи с месо” в Индонезия.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.