Реклама показва, че и бащите са нормални човешки същества

Последната реклама на препаратите за пране Tide е уникална със своята обикновеност. Клипът, дело на Saatchi & Saatchi New York, скъсва с една неблагоприятна традиция, която негласно повеляваше бащите и изобщо мъжете, които вършат някаква работа в дома, да се показват като некомпетентни и дори опасни за живота на околните индивиди, чието единствено спасение е съпругата, въоръжена с рекламирания препарат.

Не и в рекламата на Tide. Нейният герой е баща на малко момиченце и... нормален човек. Той е просто мъж с дъщеря, който по този начин отправя предизвикателство на половите роли в обществото – или поне на онова въображаемо общество, в което като че ли се твори целият паралелен свят на рекламата. Експертите от AdWeek поставят висока оценка на тихата смелост на тази реклама и отбелязват успеха й в усилието да върне достойнството на бащинството.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Урсула фон дер Лайен ще се срещне с Тръмп по искане на Зеленски
Бразилският президент отправи нестандартно послание до Доналд Тръмп
Хакан Фидан обсъди срещата в Аляска и войната в Украйна с руския и украинския си колега
Александър Вучич обяви нови икономически мерки срещу хиперинфлацията в Сърбия
Додик: Получих обещание от САЩ, че отношението към Босна и Република Сръбска ще се промени
"Инвестопедия": Между 800 000 и 850 000 души в света са собственици на поне един биткойн
Преговорите за глобален договор за пластмасата се провалиха