Реклама показва, че и бащите са нормални човешки същества


Последната реклама на препаратите за пране Tide е уникална със своята обикновеност. Клипът, дело на Saatchi & Saatchi New York, скъсва с една неблагоприятна традиция, която негласно повеляваше бащите и изобщо мъжете, които вършат някаква работа в дома, да се показват като некомпетентни и дори опасни за живота на околните индивиди, чието единствено спасение е съпругата, въоръжена с рекламирания препарат.

Не и в рекламата на Tide. Нейният герой е баща на малко момиченце и... нормален човек. Той е просто мъж с дъщеря, който по този начин отправя предизвикателство на половите роли в обществото – или поне на онова въображаемо общество, в което като че ли се твори целият паралелен свят на рекламата. Експертите от AdWeek поставят висока оценка на тихата смелост на тази реклама и отбелязват успеха й в усилието да върне достойнството на бащинството.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация