Реклама показва, че и бащите са нормални човешки същества

Последната реклама на препаратите за пране Tide е уникална със своята обикновеност. Клипът, дело на Saatchi & Saatchi New York, скъсва с една неблагоприятна традиция, която негласно повеляваше бащите и изобщо мъжете, които вършат някаква работа в дома, да се показват като некомпетентни и дори опасни за живота на околните индивиди, чието единствено спасение е съпругата, въоръжена с рекламирания препарат.

Не и в рекламата на Tide. Нейният герой е баща на малко момиченце и... нормален човек. Той е просто мъж с дъщеря, който по този начин отправя предизвикателство на половите роли в обществото – или поне на онова въображаемо общество, в което като че ли се твори целият паралелен свят на рекламата. Експертите от AdWeek поставят висока оценка на тихата смелост на тази реклама и отбелязват успеха й в усилието да върне достойнството на бащинството.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Оптимизъм на борсите в Европа на фона на търговското споразумение между САЩ и Виетнам*