Рекламата на една застрашена марка

Рекламата на една застрашена марка

Шведският автомобилен производител Saab подаде молба за защита от фалит, след като не успя да си набави свежи инвестиции от Китай. Молбата беше подадена в окръжния съд във Венерсборг, Западна Швеция. Тя включи дъщерните компании Saab Automobile, Saab Powertrain и Saab Tools. Компанията не е произвеждала коли от април тази година, когато й свършиха парите. Мнозина смятат марката й за застрашена от изчезване.

Уникалният дизайн и маркетингът на Saab обаче винаги са се отличавали, смятат авторите в сайта на американското списание за маркетинг и реклама AdvertisingAge. Те публикуваха поредица от рекламни илюстрации, които са част от историята и традициите в рекламните кампании на марката.

Рекламата на Saab навлиза в Щатите през 60-те години на 20 век, когато започват да се внасят тези шведски автомобили. Първоначално тя се реазлизира в печата, а след това и по телевизията. Някои от най-помнените й слогани са „Родена от самолети”, „Не правим компромиси, правим Saab” и „Открий своя път”. Сред агенциите, работили за компанията са McCann Erickson и Lowe, Ню Йорк.

Ето някои от илюстрациите в богатата рекламна история на Saab.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Главнокомандващият Въоръжените сили на Украйна: Русия изпраща по 9000 допълнителни войници на месец
Австралия препоръчва ефективен метод за намаляване на консумацията на алкохол
Производител на дрехи отчете скок на акциите си след като Тръмп похвали спорна реклама на джинси
Германия подготвя фонд от 100 милиарда евро за инвестиции в стратегически активи
Истинската причина за прегаряне, за която никой не говори
На днешната дата, 6 август. Преображение Господне
Светът отбелязва 80 години от от атомната бомбардировка на Хирошима, докато световните сили все още си разменят ядрени заплахи
Как да бъдем по-ефективни в решаването на конфликти в работата?