Рекламата на една застрашена марка

Рекламата на една застрашена марка

Шведският автомобилен производител Saab подаде молба за защита от фалит, след като не успя да си набави свежи инвестиции от Китай. Молбата беше подадена в окръжния съд във Венерсборг, Западна Швеция. Тя включи дъщерните компании Saab Automobile, Saab Powertrain и Saab Tools. Компанията не е произвеждала коли от април тази година, когато й свършиха парите. Мнозина смятат марката й за застрашена от изчезване.

Уникалният дизайн и маркетингът на Saab обаче винаги са се отличавали, смятат авторите в сайта на американското списание за маркетинг и реклама AdvertisingAge. Те публикуваха поредица от рекламни илюстрации, които са част от историята и традициите в рекламните кампании на марката.

Рекламата на Saab навлиза в Щатите през 60-те години на 20 век, когато започват да се внасят тези шведски автомобили. Първоначално тя се реазлизира в печата, а след това и по телевизията. Някои от най-помнените й слогани са „Родена от самолети”, „Не правим компромиси, правим Saab” и „Открий своя път”. Сред агенциите, работили за компанията са McCann Erickson и Lowe, Ню Йорк.

Ето някои от илюстрациите в богатата рекламна история на Saab.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 4-ти до 10-ти ноември
Намаляването на разходите на Volkswagen е необходимо след „десетилетия на структурни проблеми“
Съвети за водене на преговори от шеф на компания, управляваща активи за 2 млрд. долара
"Алианс за права и свободи" дава подкрепа за декларацията на ПП-ДБ за санитарен кордон около Пеевски
Борисов: Не държа да бъда премиер, но председателят на НС трябва да е от ГЕРБ
И от "Възраждане" се обявиха за повторно преброяване на гласовете от изборите
Причините, които могат да направят Тръмп или Харис следващия президент на САЩ
МЕЧ иска цялостно касиране на изборите