Реклама… на ковчези


Перуанската Лига за борба с рака успя да спечели неочаквана популярност в мрежата с интересен рекламен филм. С подкрепата на агенция Y&R организацията създаде весело анимационно видео, което говори за тъжните неща.

Героите в него приличат на тези от анимациите на Тим Бъртън ("Бийтълджус", "Едуард Ножиците", "Кошмарът преди Коледа"), пишат авторите в subscribe.ru. Весели и жизнерадостни, анимационните образи рекламират ковчези. „Кой от тях ще ви хареса? Кой ще пасне най-добре на фигурата ви?”, питат те в специална песен. Рекламата можете да видите след текста.

Подходът с веселата музика и герои, използвани за озвучаване и илюстриране във филми на много тъжни и дори потресаващи теми се използва често в телевизионната режисура и в изготвянето на документални филми. Чрез този контраст специалистите често успяват да постигнат зрителски интерес.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 14 декември. Имен ден празнуват Снежана, Снежа, Снежанка
Лидерът на опозицията в Турция: Събрани са над 25 млн. подписа в подкрепа на кандидатурата на Екрем Имамоглу за президент
Първите климатични мигранти пристигат в Австралия от потъващия Тувалу в Южния Пасифик
Германците искат руските активи в Европа да бъдат използвани за Украйна
Касите на БНБ с извънредно работно време заради еврото
70 години от приемането на България за член на ООН
Времето: Предимно слънчево с температури до 12 градуса
Какво можем да научим за лидерството от шефовете на JP Morgan, Netflix и Nasdaq?