Реклама… на ковчези


Перуанската Лига за борба с рака успя да спечели неочаквана популярност в мрежата с интересен рекламен филм. С подкрепата на агенция Y&R организацията създаде весело анимационно видео, което говори за тъжните неща.

Героите в него приличат на тези от анимациите на Тим Бъртън ("Бийтълджус", "Едуард Ножиците", "Кошмарът преди Коледа"), пишат авторите в subscribe.ru. Весели и жизнерадостни, анимационните образи рекламират ковчези. „Кой от тях ще ви хареса? Кой ще пасне най-добре на фигурата ви?”, питат те в специална песен. Рекламата можете да видите след текста.

Подходът с веселата музика и герои, използвани за озвучаване и илюстриране във филми на много тъжни и дори потресаващи теми се използва често в телевизионната режисура и в изготвянето на документални филми. Чрез този контраст специалистите често успяват да постигнат зрителски интерес.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Операторите помолени да крият негативни реакции към Тръмп на финала на US Open
Папа Лъв ХIV обяви 15-годишен компютърен специалист за светец
Тръмп очаква европейски лидери за разговори за войната в Украйна
За втори път: Карлос Алкарас спечели титлата на Откритото първенство на САЩ по тенис
„Хамас“ обмисля американските предложения за спиране на огъня в Газа
Не се опитвайте да бъдете „готини“ на работа. Как вместо това да придобиете влияние в офиса?
Глобалните пазари през седмицата остават в очакване на вота на доверие в Париж