Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклама… на ковчези
Перуанската Лига за борба с рака успя да спечели неочаквана популярност в мрежата с интересен рекламен филм. С подкрепата на агенция Y&R организацията създаде весело анимационно видео, което говори за тъжните неща.
Героите в него приличат на тези от анимациите на Тим Бъртън ("Бийтълджус", "Едуард Ножиците", "Кошмарът преди Коледа"), пишат авторите в subscribe.ru. Весели и жизнерадостни, анимационните образи рекламират ковчези. „Кой от тях ще ви хареса? Кой ще пасне най-добре на фигурата ви?”, питат те в специална песен. Рекламата можете да видите след текста.
Подходът с веселата музика и герои, използвани за озвучаване и илюстриране във филми на много тъжни и дори потресаващи теми се използва често в телевизионната режисура и в изготвянето на документални филми. Чрез този контраст специалистите често успяват да постигнат зрителски интерес.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.