Рекламен експеримент на Dove разкрива истинската красота на жените


Жените са най-големи критици на собствената си красота. Само 4% от представителките на нежния пол по света потвърждават, че се чувстват красиви.

Марката козметични продукти Dove проведе поредния социален експеримент, свързан с този проблем. Тя нае съдебния портретист на ФБР Гил Замора. От години художникът скицира портрети на заподозрени и други образи, според свидетелските показания на очевидци.

От Dove поканиха няколко дами в помещение, където художникът нарисува всяка от тях, застанал зад бяло платно, без да ги вижда лице в лице. Той нарисува всяка поканена жена два пъти. Първата си скица създаде на базата на разговора си с жената зад паравана и начина, по който тя самата се описа. Втората - според това как други хора, мъже и жени, запознали се с нея току-що, я обрисуваха с думи.

Разликата между двата портрета на всяка жена бе видима. На втория тя изглежда по-щастлива и красива. 

Най-често смятаме, че сме по-грозни, отколкото другите ни виждат.

Видеото тук убеждава в това. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
ЕС предлага нов план за използване на руски активи за финансиране на Украйна
Венецуелският президент Мадуро нарече телефонния си разговор с Тръмп „уважителен и топъл“
Финтех компанията Revolut ограничи преводи в карти, издадени от над 50 държави
Османската династия съди турчин, сключил еднополов брак и представящ се за османски принц
Бившият собственик на Pornhub с интерес към активите на Лукойл
Проучване: Много европейци смятат, че война с Русия е възможна
Администрацията на Тръмп нареди засилена проверка на кандидатите за виза H-1B