Рекламната технология, наградена за иновации в Кан

Рекламната технология, наградена за иновации в Кан

Огромно мултимедийно табло с анимации за излъчване на гигантски кадри на открито. Така най-общо може да се опише най-новата технология за рекламиране в света, която намери международно признание на рекламния фестивал в Кан.

Тя е дело на американската агенция The Barbarian Group и спечели най-високото отличие за иновации в конкурса на фестивала – Гран при.

Представлява гигантско табло, което работи с приложения на iPad, обясняват авторите на Business Insider, които са впечатлени от нея като система за външно прожектиране и рекламиране, но същевременно я намират за трудна за описване.

По думите им тя може да превърне фасада на огромна сграда в блещукаща плоска повърхност, излъчваща светлина. В същото време може да пренареди колекцията в iTunes на потребителите наблизо, превръщайки я в серия от анимирани планети и слънчеви системи.

За първи път на фестивала в Кан, който чества 60-годишен юбилей от създаването си тази година, се дава награда в категорията Иновации. Фактът, че тази умна система за външна реклама я получи печели международното уважение. Всеки приз от събитието е радост за рекламните професионалисти от цял свят.

Проектът се нарича „кодираща платформа“. Официално е описван като „мощен, интуитивен инструмент за програмиране на графики, аудио, видео, мрежови връзки, обработка на изображения и калкулационна геометрия“. Вероятно най-ясно и точно ще разберете за какво иде реч от видеото тук, което показва как технологията работи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ