Ела в България, възвърни инвестициите си!

Ела в България, възвърни инвестициите си!

„Посети България, възвърни инвестициите си” (“Come visit Bulgaria, return on investment”) и „България – благоприятна за инвестиране” (“Bulgaria – investment friendly’) са двата лозунга на нова печатна реклама на страната ни в чужбина.

Рекламата е представена на страниците на престижните икономически издания „Файнейшъл Таймс”, „Уолстрийт Джърнъл”, „Икономист”, „Блумбърг Бизнесуийк”. Как изглежда, можете да видите тук. Тя включва и три видеоклипа, излъчвани в ефира на CNN, Bloomberg TV и CNBC.

Кампанията цели да популяризира страната ни сред инвеститорите, които редовно четат и гледат конкретните медии. Тя е дело на Българската агенция за инвестиции (InvestBulgaria Agency). Финансирана е с европейски средства – по оперативна програма „Конкурентоспособност”.

Както печатните визии, които представят страната ни, така и видеото изтъкват основни предимства на икономиката ни, които я правят подходяща инвестиционна зона.

В тях се подчертава, че в България има 10% корпоративен данък и в макроикономическо отношение страната ни има повече от добро представяне на фона на Европейския съюз. „Оказа се, че факти, които ние в България смятаме за всеизвестни, като това, че страната ни е член на Европейския съюз или че имаме ниски данъци, все пак са неизвестни за мнозина сред инвеститорите по света, които се учудват от тях. Така бе в Китай например”, коментира изпълнителният директор на агенцията за инвестиции Борислав Стефанов по време на представяне на кампанията в хотел „Шератон” в столицата. На събитието присъстваха представители на изброените по-горе световни бизнес медии. Чуждестранните специалисти направиха презентации на специфичните маркетинг политики на изданията им.

„Това е първата мащабна рекламна кампания за България като инвестиционна дестинация, реализирана в чужбина до момента. За нас е голямо предизвикателство, но и постижение именно в момент на световна икономическа криза да осъществим подобен проект, финансиран изцяло със средства от ЕС”, каза още той.

Параметрите на рекламната кампания на България са следните:

- Трите рекламни видеоклипа ще бъдат излъчени в световните медии на английски, японски, китайски и немски език 630 пъти.

- Общо 40 рекламни банера ще бъдат излъчени в сайтовете на „Уолстрийт Джърнъл”, „Икономист”, „Файнейшъл Таймс”, „Блумбърг Бизнесуийк”, „Блумбърг”, „Блумбърг TV”, CNBC и CNN.

- Публикации на печатни реклами има в 8 издания за Европа, САЩ и Азия на „Файнейшъл Таймс”, „Икономист”, „Уолстрийт Джърнъл”, „Блумбърг Бизнесуйк”. Кампанията включва още 39 печатни публикации.

- 12 седмици присъствие в международни търсачки в Европа, САЩ и Азия;

- 5 кратки тематични филма с мнения на инвеститори в България за онлайн разпространение.

Проектът се реализира с името „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България”. Стойността му е 15,6 млн. лв. Амбицията е, чрез него да се подпомогне процеса за изграждане на положителен имидж на страната ни като инвестиционна дестинация и да повиши познаваемостта сред чуждите инвеститори. Oбхваща 23 дейности, които се реализират чрез 26 обществени поръчки по ЗОП за услуги, доставки и избор на външни експерти.

Невена Любенова

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ