Елегантно-философска реклама представя Campari


Новата рекламна кампания 'L’attesa' на Campiri показва елегантни образи и глас зад кадър, който изказва философски мисли. Видеото в центъра й започва с въпроса „Какво би било удоволствие без тръпката на очакването?”

Заснета в красива вила от 18. век, в барокова обстановка, където диджеите и обувките на Кристиан Лубутен съществуват, рекламата започва с приготовленията за парти, от което се очаква да бъде много изискано и бляскаво. 

Сред готвачите, музикантите, изпълнителите и барманите, които се подготвят, се отличава и моделът Колин Бранка, отбелязва в коментар Катрин Вонг в trendhunter.com. Красивата героиня се носи около вилата, като споделя по един коктейл Campari с всеки, който мине покрай нея.

Междувременно мъжкият глас зад кадър изказва разсъжденията си, за да цитира накрая германския философ Лесинг, който твърди, че очакването за удоволствието е самото удоволствие.

Рекламата е режисирана от Джоел Шумахер, с креативната идея на агенция BCube. Предназначена е за Европа. Можете да я видите след този текст. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети
Индия има първи актьор милиардер, равен по богатство с Шварценегер, Риана и Тейлър Суифт
В очакване на присъда: Рапърът Пъф Деди иска да прави платформа с AI със съкилийника си китайски бизнесмен
България отчита най-силен годишен ръст на производствените цени в ЕС
Времето: Студено, облачно и дъждовно
На фокус в следващите седем дни: Среща на ОПЕК+ и потенциални нови сделки във фарма сектора
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Израел започва прилагането на плана на Тръмп за Газа след реакцията на „Хамас“