Епохална реклама от 1980 г. представя Лада като див звяр


Масово асоциирана в България с времената на социализма и част от вътрешния пазар на Съветския съюз, руската Лада, която добре познаваме, имаше и амбиции за международна експанзия.

Това доказва една от епохалните й телевизионни реклами от 1980 г., излъчвана във Великобритания. Нея избрахме да ви представим днес в рекламната ни рубрика.

Мотото на кампанията гласи „Всяка Лада е създадена, за да оцелява” – твърдение, с което мнозина от почитателите на 4x4 колите са склонни да се съгласят, що се отнася до възможностите на всепризнатата от ловджии и рибари Лада Нива.

Британските наблюдатели от Би Би Си и в YouTube, които представят рекламата, отбелязват, че “Нива” в названието на колата, означава „равнинна природна местност”, „поле”, и че моделът, който официално се води ВАЗ-2121, е офроуд превозно средство, произведено от руската АвтоВАЗ, особено популярно в Русия.

Освен този модел, в рекламата, озвучена на английски език, присъстват и всички други известни в бившия Източен блок видове Лада. Те са показани да маневрират безстрашно сред природата, имитирайки движенията на животни – сърна, крокодил, лешояд. Това е руският творческият подход и, макар и забавен от гледната точка 33 години по-късно, трябва да признаем, че в него има идея.

Следва видеоклипът. Предизвикахме ли усмивка? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима
На днешната дата, 23 декември. Рождениците днес
Цитат на деня
Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Президентът на Финландия пред Fox News: Остават най-трудните 5% до постигането на мирно споразумение за Украйна