Започна най-големият фестивал за реклама в България

Започна най-големият фестивал за реклама в България

Започна най-големият фестивал за реклама в България

С представяне на най-добрите маркетингови продукти в категорията "Автореклама" започна 15-то издание на  най-големия фестивал за реклама в България - ФАРА в курорта Албена. Събитието е тридневно и ще продължи до 13 септември (събота). Организатор е Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), а домакин и директор е Мариана Брашнарова, която поздрави участниците и гостите.

В първия ден на ФАРА се състоя журирането на категориите "Digital" (уебсайтове, микросайтове и мобилни приложения, on-line реклама, социални медии), "Радио реклама", "Прес реклама", "Out of home", "Дизайн и текст", съобщават организаторите. 

Председателят на творческото жури Йордан Жечев постави официалния старт на журирането на ФАРА 2014. БГ рекламните идеи, показани на фестивала, ще бъдат подложени на дискусия, за да бъдат отличени най-добрите сред тях. Журито ще оцени високо проекти, които са безспорно креативни, но и валидни за целия свят, не само за българския пазар. Ще се търсят още оригиналност, хумор, контекст и смисъл, а не самоцелни послания.

"Мисля, че има добри идеи в България. Първоначалното ми усещане е, че трябва да подсилим идеите си с умело изпълнение. Изисквам от хората си да мислят мащабно, фокусирайки се повече върху човешките прозрения. Това очаквам и да видя по време на журирането: големи идеи, базирани на човешки прозрения, много добре разработени“, коментира Рафаеле Чезаро, член на творческото жури.

Програмата от първия ден на ФАРА 2014 бе закрита с представяне на победителите от тазгодишния рекламен фестивал в Кан.  

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ