Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Защо телевизионната реклама се нуждае от повече татковци
Нов доклад на изследователската група Intelligence Group към Creative Artists Agency в САЩ посочва, че младите хора определят себе си все по-малко според пола. Това има значение за рекламодателите.
След като интервюирали 900 млади хора с различни интереси и професионални занимания на възраст между 14 и 34 години, авторите на доклада открили, че учудващо голяма част от тях - 62% - чувства, че хората вече няма нужда да потвърждават традиционните роли на двата пола, които дълго време са диктували начина, по който мъжете и жените живеят в обществото.
Промяната на начина, по който тези млади хора възприемат значението на половете, е сеизмична, коментира Business Insider. Тя е важна за рекламата и ритейл индустрията, тъй като много продукти се предлагат като специално предназначени за жени или за мъже. Спомнете си за всички реклами на дамска козметика, които сте гледали по телевизията. Или пък за рекламите на джипове и тежки автомобили, в които задължително участват само мъже.
Настъпи епохата на големите обеми от данни (big data) и марките вече ще трябва да измислят съобщението си максимално специализирано за определени групи от клиенти на базата на личните черти и ценности на тези хора, вместо да правят маркетинг за широката аудитория от мъже или жени, за която се предполага, че харесва някакви неща само заради пола си.
Хората не са числа, посочват авторите на проучването. Хората днес имат сложно личностно позициониране и марките не могат вече да подхождат към тях по същия начин, както са го правили в миналото. Един мъж може да се представя страхотно като работник или занаятчия, но същевременно да иска да се облича като конте. Мъжете не са унисекс, те са по-скоро личности с множество измерения. Освен шофьори и любители на бирата с нужда от бръснене, те са и братя и бащи, които може би могат да готвят дори по-добре от сестрите и съпругите си.
Повече от две трети от мъжете, участвали в проучването, посочват, че според тях силният пол не е адекватно представен в рекламата по телевизията. 36% от тях посочват, че маркетингът въобще не разбира съвременния мъж. Изглежда той изпуска един важен аспект от живота им – бащинството. Образът на бащата в рекламата често е пренебрегван, с кратка поява в кампаниите като усмихващ се герой. Грижата за децата е представяна като изключително женски дълг. В същото време две трети от мъжете в изследването са посочили, че чувстват, че домакинските задължения трябва да бъдат разделени между мъжа и жената в семейството. 76% са заявили, че предпочитат да бъдат най-добрия татко, вместо най-добрия служител.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.