Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Защо трябва да имате мнение за тази ужасна реклама на вино
Крис Матeшчeк, собственик на компанията Howard Raucous LLC, коментира в американското списание Inc. британска видео реклама на вино, която го разгневила и възмутила. Ето какво пише той.
Рекламите ни заобикалят и обгръщат живота ни като твърде загрижени родители - толкова са превземащи понякога! Толкова много се натрапват! Искат да им обръщаме внимание, дори да ги уважаваме. Да не забравяме и факта, че искат да ги обичаме. И после идва нещо като това.
Това е реклама на винарната Premier Estate във Великобритания. Доколкото разбирам, това е британска марка, смятана от някои като високо разположена в сегмента на вината и скъпа. Разбира се, има значение за кого - за един сомелиер, за средностатистическия клиент или за човек, който всяка вечер пие вино. Но не това е от значение. Въпросът е дали някой вижда тази реклама като смущаваща. Дали някой изобщо би се мотивирал да опита това вино, след като я гледа? Или би отишъл до изпълнителния директор на Premier Estate Wines и би го зашлевил силно?
Както може да видите след текста, рекламата показва елегантна жена във Великобритания, която възхвалява качествата на виното с красноречие. Освен това, в кадрите тя си прави шега... със себе си.
Със сигурност това е било планирано, за да се създаде чрез кампанията голяма публичност. Явно е имало ефект. Рекламата стана повод за много коментари. Някои от тях обаче са такива като този на интернет потребителя Ийтър, който казва "Ето и най-тъпата реклама на света!". Или пък на британското издание "Метро", което посочва "Това изглежда все едно от компанията са пили малко повече от собствения си продукт, преди да направят брейнсторминг на идеи за реклама и да пуснат тази последна част за възрастни в ума на зрителя".
О, споменах ли и хаштага в Twitter в рамките на кампанията? Той е #tastethebush (в груб превод от англ. ез. - #ОпитайОкосмяването).
Има нещо ужасно сбъркано в предпубертетния ум, който е създал тази реклама - с толкова безвкусна шега! Представяте ли си безкрайните часове на размисли, преди някой "велик" титан на мисълта да роди идеята? Някой трябва да си е мислил "Това е толкова брилянтно!".
Сега, да наречем нещата с истинските им имена: жестоката, инцидентна хитроумност на тази реклама се състои в това, че всъщност всеки трябва да има мнение за нея. Трябва да има отношение. Няколко секунди и след края не можеш да бъдеш неутрален. Дори да ти се иска. Защото знаеш, че всички също ще имат мнение.
Също както определени филми, книги и кандидати за президент, рекламата изисква да имаш мнение. Предизвиква емоция. Просто... като е това, което е. Което, естествено, рефлектира върху нас като зрители, потребители, клиенти.
Обзалагам се, че това вино е отвратително, не мога да си представя да е друго!
Ето и рекламата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.