Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|И Samsung с рекламен експеримент - в Цюрих
Големите марки продължават да финансират акции със случайни участници, проведени в големи градове, чиито видеозаписи впоследствие служат за "вирусна" реклама в мрежата.
Пореден пример е забавен експеримент на германската агенция Heimat, организиран за Samsung на жп гарата в Цюрих.
Случайни минувачи на гарата се съгласиха да участват, като застанат пред умна машина, подобна на билборд, която трябваше да наблюдават продължително, без да отклоняват погледа си. Колкото по-дълго гледаха, толкова по-голяма отстъпка получаваха при покупка на новия смартфон Samsung Galaxy S4, който следи погледа на човека. Според правилата участниците са могли да получат безплатно телефон, ако успеят да не изместят вниманието си от екрана 60 минути.
От видеото се вижда, че идеята е събрала тълпа от наблюдатели и е предизвикала емоции. Ето го и записът. Той бе прегледан милион пъти в YouTube за няколко дни.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.