Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|И френски медии се обединяват срещу блокирането на онлайн реклама
Собственици на водещи френски медии, сред които Le Monde, L’Equipe и RTL, се обединяват срещу нарастващото използване на софтуер за блокиране на онлайн рекламата в сайтовете им от интернет потребители. Те молят хората, ползващи такъв, да го деинсталират.
Някои от медиите, участници в инициативата, блокират достъпа на потребители, за които е известно че четат сайтовете им но блокират рекламата в тях изцяло, след изпращане на съобщение, в което ги молят да спрат да го правят. Le Figaro представи доклад на 22 март, в който твърди че читатели, които желят да продължат по този начин да се радват на безплатен достъп до журналистика без да виждат никакви онлайн реклами, са били блокирани. В съобщението на Le Figaro е било посочено: "за да се сдобиете с достъп до нашето съдържание, ви молим да спрете ад-блокъра си".
Реакцията на френските медии следва същата в Швеция, където онлайн издатели се обединиха срещу значителното ползване на програми за блокиране на интернет рекламата им от потребители.
Изследване на comScore и Sourcepoint за второто полугодие на 2015 г. твърди, че във Франция има най-голям дял публиката на онлайн медиите, която блокира реклама (27%), следвана от Германия, Канада, Испания, Холандия, Великобритания и САЩ.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.