Игра на светлини в новата реклама на Honda


Британската рекламна агенция Wieden+Kennedy, Лондон представи последната си кампания за Honda, озаглавена The Great Unknown.

Акцент в нея е 30-секунден спот, в който кълбо от светлини се възпламенява, наподобявайки фитил, и се изстрелва от цех за производство. След което започва да препуска на воля и се присъединява много други подобни на него свелини. Всички те се събират и съчетават в голяма светлинна експлозия над покрива на автомобил Honda Civic.

В същата кампания предстои да бъде показана и едноминутна реклама. Ще бъдат включени и три интерактивни игри, включително такава, в която се използва звук и докосване, за да следват интернет потребителите мисълта на инженерите на Honda.

Новата, британска реклама на Honda Civic можете да видите тук.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Борсите в Европа записват понижения в очакване на решението на Фед за лихвите*