Игра на светлини в новата реклама на Honda

Британската рекламна агенция Wieden+Kennedy, Лондон представи последната си кампания за Honda, озаглавена The Great Unknown.

Акцент в нея е 30-секунден спот, в който кълбо от светлини се възпламенява, наподобявайки фитил, и се изстрелва от цех за производство. След което започва да препуска на воля и се присъединява много други подобни на него свелини. Всички те се събират и съчетават в голяма светлинна експлозия над покрива на автомобил Honda Civic.

В същата кампания предстои да бъде показана и едноминутна реклама. Ще бъдат включени и три интерактивни игри, включително такава, в която се използва звук и докосване, за да следват интернет потребителите мисълта на инженерите на Honda.

Новата, британска реклама на Honda Civic можете да видите тук.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 4 до 10 август
Задавайте си тези въпроси всеки ден, за да бъдете по-успешни
Разкрития: Финансистът Епстийн е продавал тайните на принц Андрю на Мосад и други шпионски централи
Производител на дрехи отчете скок на акциите си след като Тръмп похвали спорна реклама на джинси
Новата икономика: „Зелените“ енергии също имат отрицателно въздействие върху околната среда
Бившият шеф на Формула 1 Бърни Екълстоун посъветва шампиона Люис Хамилтън вече да се пенсионира
Уолстрийт предупреждава инвеститорите да се подготвят за спад на акциите
Индия разкритикува ЕС и САЩ за търговията им с Русия, след като Тръмп заплаши Ню Делхи с по-високи мита