Игра на светлини в новата реклама на Honda

Британската рекламна агенция Wieden+Kennedy, Лондон представи последната си кампания за Honda, озаглавена The Great Unknown.

Акцент в нея е 30-секунден спот, в който кълбо от светлини се възпламенява, наподобявайки фитил, и се изстрелва от цех за производство. След което започва да препуска на воля и се присъединява много други подобни на него свелини. Всички те се събират и съчетават в голяма светлинна експлозия над покрива на автомобил Honda Civic.

В същата кампания предстои да бъде показана и едноминутна реклама. Ще бъдат включени и три интерактивни игри, включително такава, в която се използва звук и докосване, за да следват интернет потребителите мисълта на инженерите на Honda.

Новата, британска реклама на Honda Civic можете да видите тук.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ