Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Извън новините
Всеки ден стотици хиляди деца по света стават жертва на различни видове насилие. Историята на много от тях обаче остава скрита. Те се превръщат в анонимни жертви на често срещани проблеми в обществото си, за които мнозина не предполагат. На тенденции, които не влизат в анализите и новинарския поток. Историята на тези деца остава непонятна, изместена от хиляди други проблеми в дневния ред на медиите и хората. А трябва да се знае за нея.
Това е идеята зад проекта на германската рекламна агенция Serviceplan, Мюнхен, “The Daily Abuse”, отличен в категорията Outdoor на Международния рекламен фестивал в Кан. Агенцията реализира уникална кампания за клиента си - неправителствената организация Innocence in Danger. Тя отпечатва вестник с името “The Daily Abuse” („Ежедневна Злоупотреба”). В него посочва 241 095 имена на деца. Точно толкова са децата, малтретирани по света всеки ден.
Статиите на вестника се състоят само от имена. В края на всяка статия пише какво точно е сторено с тези деца. Агенцията отпечатва вестника на 19 ноември 2012 г. – Световният ден за борба с насилието срещу деца. Тя посочва, че според нея на този ден не е имало нищо по-важно от жертвите. Нито информацията за времето, нито новините от фондовия пазар.
Агенцията прави вестника си с изключително реалистичен вид, в 44 страници. „Гигантска колекция от имена, която показва огромен проблем.” Публикува го, преведен на девет езика и го разпространява в 23 от най-големите градове в света. Съобщението й достига до над милион читатели. Това прави кампанията й една от най-успешните и силни в изтеклата година, според журито на престижния международен рекламен фестивал в Кан и експертите на няколко други големи рекламни конкурса.
Видеото тук разказва историята на кампанията.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.