Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Изчислиха колко струва един лайк във Facebook
Маркетолози от Syncapse посочиха средната стойност на един лайк във Facebook през тази година - $174.
Остойностяването на реакцията с бутона „Харесвам” се изчислява въз основа на показатели като лоялност към брандове, парите, които почитателите на дадена марка харчат за нейна продукция, желанието да препоръчат марката и продуктите й на свои приятели и т.н.
Syncapse всъщност провежда изследванията за монетаризацията на лайковете в най-голямата социална мрежа още от 2010 г. като наблюдава потребителските реакции към редица брандове от различни категории – храна, дрехи, мода, ресторанти и т.н. На тази база и в зависимост от лайковете, които получава даден бранд, маркетолозите правят и своеобразна класация.
Най-скъпият лайк за тази година е на стойност $405, а в Топ 10 на най-харесваните и остойностявани чрез потребителски харесвания брандове за 2013 са:
1. Zara - $405
2. Levi’s - $312
3. Monster - $309
4. H&M - $306
5. Victoria’s Secret - $289
6. Macdonalds - $182
7. Starbucks - $177
8. Blackberry - $169
9. Disney - $132
10. Subway - $104
На базата на тази класация е изчислена и средната стойност на лайка спряма марка за тази година, а именно - $174
Относителната на пръв поглед стойност на лайка за всеки бранд в класацията има своето практическо значение, обяснява главният изпълнителен директор на Syncapse Майкъл Сисънс. Това са относителни цифри, които обаче показват, че феновете на Zara например, харчат и са готови да похарчат повече, отколкото феновете на H&M за продукт от любимия си бранд.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.