Добрата история винаги следва определен модел

Добрата история винаги следва определен модел

Пазарът прелива от стоки и оферти, а вие имате малък рекламен бюджет. Как можете лесно и евтино да привлечете вниманието на хората? Като им разкажете правилната история. Това е отговорът на Йона Саш, блестящ маркетолог и автор, представен от Минда Зетин в Inc.com.

Саш казва, че никога не е имало по-добро време за малките компании от настоящето. "Сега има реална възможност да се насочите към аудиторията, до която искате да достигнете, и да получите резултат." Ключът е да се насочите към правилните хора с послание, което те искат да чуят.

Социалните медии може да са нов инструмент, но те приличат на много древна форма на човешка комуникация. "Това е връщане към традицията от предаването на новини от уста на уста", казва той.

Добрата история ще се превърне в знаменосец на вашата марка за клиентите. Но как да намерим добрата и правилна история? Ето някои идеи, които могат да помогнат.

Шаблоните са насреща.

"Историите винаги следват определен модел", казва Саш. В зависимост от продукта може да ползвате сюжет, който да оттговаря на търсенето на потребителите. Основавайки се на добре познати приказки, филми или разкази, разбира се, не трябва да забравяте, че уникалният момент е важен. Създайте история, която да вълнува и да бъде уникална.

Добрата история има поука.

Най-добрите истории са изградени около една ключова идея, една истина за това как работи света. "Най-добрите марки избират една ключова истина, която е валидна за тяхната публика. Това е начинът, по който историите изграждат обществата", добавя Саш. Марките ни учат какви трябва да бъдат нашите ценности.

Свържете се с най-високите стремежи на аудиторията ви.

Това веднага ще ви отличи от почти всяка друга реклама, която е насочена към нуждите на клиентите за безопасност и статус. Свържете марката си с нещо голямо, високо в сферата мечтите и стремежите на хората.

Не вие сте героят на историята, а вашата аудитория.

Реален или измислен герой, в историята трябва да има някой, който да се отъждествява с аудиторията, с когото тя да се идентифицира. Хората обичат да виждат себе си в другите, да знаят, че техните проблеми, мечти и мисли са споделени.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ