Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Историята на една марка:AVON
Най-голямата компания за директни продажби в света AVON, известна с ангажимента си към здравето, красотата и защитата на жените, тази година празнува респектиращ юбилей.
Преди 125 години американски предприемач-мечтател на име Дейвид Макконъл реализира идеята си да направи бизнес, основан на оригиналната възможност жените да печелят пари извън дома си. Така той им дава възможност да постигат финансова независимост и по-добър живот. Това се случва 34 години преди представителките на нежния пол в САЩ да получат правото да гласуват в избори. Моделът на Макконъл за директни продажби успява да даде работа на жените в Щатите във времето, когато имат много малко възможности за кариера.
Компанията, която основава предприемачът, се нарича California Perfume Company. Тя започва работа с един генерален представител – г-жа Алби и с продажбата на 5 парфюма. През годините успява да процъфти. Петте аромата се превръщат в хиляди продукти. Към г-жа Алби се присъединява истинска армия от жени, които свободно продават продуктите на приятели и познати. Бизнесът се разширява първоначално в централата на компанията в Ню Йорк, след това в САЩ и накрая в целия свят.
През 1939 г. развитието на компанията надскача името си и се превръща в AVON Products. От един представител се стига до повече от 6 млн. представители днес. От 5 продукта - до хиляди. От една държава - до присъствие в повече от 100.
Днес 2 от всеки 5 жени на планетата са купили продукт на AVON през последната година, твърдят от компанията. Така AVON се гордее с 90% познаваемост на марката. Смята се, че продуктите с това име са повече на брой от тези на всяка марка по света. Това е една от компаниите с дълга история на създаване на парфюми на знаменитости - например, ароматите на Фърги, Рийз Уидърспуун, Къртни Кокс, Патрик Демпси, Шер, Катрин Деньов. В портфолиото на компанията има също 3 парфюма, разработени от световноизвестния дизайнер Кристиан Лакроа.
AVON има традиции в използването на иновативните технологии. Над 350 учени работят за нея в центъра й за изследвания и проучвания в Съфърн, Ню Йорк, както и в 8 лаборатории по света. Това е първата световна компания, която въвежда съставката ретинол в продуктите си срещу стареене. Освен това използва технологиите на алфахидрокси киселините. Красотата, здравето и безопасността на потребителите са сред приоритетите на компанията. На 2 юни 1989 г. AVON става първата голяма козметична компания, която прекратява тестването на продуктите си върху животни.
Като най-голямата компания за директни продажби в света AVON оперира в над 100 пазара и има повече от 6.200 хил. независими представители. Хиляди жени имат възможност да получават обучения и да превърнат себе си в консултанти по красота като в допълнение печелят и допълнителни доходи. AVON има повече жени в управлението си, отколкото всеки друг мултинационален търговски бизнес по света.
Марката се гордее с асоциациите за социални ангажименти. Фондацията за жени на AVON днес е най-голямата корпоративна фондация за каузи, свързани с нежния пол. Тя е представена в над 50 държави в света. От 1995 г., когато е създадена, над 800 млн. долара са събрани и дарени за важни каузи като борбата с рака на гърдата и домашното насилие. Освен това фондацията оказва помощ на нуждаещите се и чрез програми за подпомагане в природни бедствия и катастрофи. След разрушителното земетресение в Хаити през януари миналата година например, на страната са дарени 1 млн. долара.
Основателят Дейвид Макконъл има правилно усещане за бъдещото развитие на марката и този вид бизнес. Преди повече от век той пише „Границите на този бизнес се измерват с упорит труд и ентусиазъм. Ако се обърнем към миналото и същевременно погледнем в бъдещето ще видим, че възможностите стават все повече и повече с всеки изминал ден”.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.