Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как да направите фирмения си профил още по-атрактивен във Facebook
Отначало е лесно. Кликвате няколко пъти и вече имате корпоративен профил във Facebook. След това обаче идва трудната задача. Трябва да съберете фенове, да задържите вниманието им, да ги накарате да участват, да актуализирате страницата, да не позволявате да бъде скучна и едновременно да не се промотирате твърде натрапчиво.
Ах!Как за Бога да мислите за всичко това и едновременно да се занимавате с бизнеса? Така емоционално разсъждава за UTalkMarketing Ники Пилкингтън, маркетинг експерт в областта на интернет и социалните мрежи.
Тя изброява 10 неща, които трябва да присъстват в бизнес профила на всяка марка във Facebook, за да бъдат страниците й интерактивни и да обвързват с повече потребители в мрежата.
- Въпроси. Питайте феновете какво мислят, за да предизвикате масови реакции. Задавайте въпроси, свързани с актуални проблеми от бизнеса ви.
- Видео. Дори не е задължително да е ваше видео. Може да е демонстрационно клипче от YouTube, видео, свързано с индустрията ви или аматьорски запис от работата ви. Чрез филмчетата ще разчупите монотонността на профила си в социалната мрежа.
- Линкове към чужди сайтове, не към вашия. Да, знаем, че искате възможно най-много да промотирате корпоративния си сайт, но все пак не отегчавайте публиката. От време на време показвайте щедрост към другите интернет адреси, за да освежите страниците си във Facеbook. Ако публикувате препратки към блоговете и сайтовете на ваши фенове – толкова по-добре. Така ще мотивирате лоялност и вдъхновение.
- Молба за включване на още фенове. Помолете почитателите си да предложат на приятелите си да харесат вашия корпоративен профил.
- Препратки към интересни дискусии във форума на сайта ви.
- Снимки и илюстрации. За да разчупите монотонността на словото.
- Ако имате корпоративен блог – сложете връзка към него.
- Информация за събития. Осведомявайте за специални оферти, дни на отворените врати и промоции, за да предизвикате реален ефект.
- Бележки. Мини блог постове, признания, цитати, мисли.
- Благодарности. Ако има повод, избройте в статуса си специалната ви признателност към група от феновете, като споменете имената им. Следващата резултатна стъпка в тази насока е да предложите награда на двама от феновете, които са били най-активни през последния месец.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Милиони евро и хиляди контейнери са конфискувани при разследване за незаконен внос от Китай в Гърция и други европейски страни
Бизнес |Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.