Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как да превърнете клиентите си във фенове!
Просто невероятно е какво биха направили хората за вас – стига само да знаете как да го поискате. Това е кредото на комика и предприемач Баратунде Търтсън, който сподели опита си на конференцията GrowCo на Inc.com в Ню Орлиънс. Търтсън разказа как можем да използваме истории, разказани в интернет, за да привлечем клиенти, да мотивираме нови приятелства и в крайна сметка да подобрим бизнес резултатите си.
Популярният комик, който е и основател на консултанската фирма за работа със социалните медии Cultivated Wit и автор на бестселъра „Как да бъдеш черен”, даде примери от собствената си младост, от времето, когато ръководеше дигиталния вариант на култовото сатирично издание The Onion и от нелекия опит да промотира книгата си онлайн с помощта на... всичко – от Twitter и Facebook до предавания на живо от личната му уеб камера, показващи процеса на писане.
„Разкажете историята си. За всеки нов бизнес тя е голяма и важна част от процеса, чрез който вашите клиенти ще се почувстват свързани с вас”, съветва Търтсън. Ето и останалите важни моменти от речта му:
„Използвайте „цялото животно”. С други думи – не се бойте да използвате за различни цели неща, които вече сте създали. След като написах книгата си, направих извадка на най-смешните изречения в нея и редактирах всяко така, че да се превърне в грабващо Twitter послание. Не се бойте да рециклирате. Аз написах 60 000 думи – да не мислите, че съм се мъчил да измислям нови туитове? Те вече си бяха в книгата.”
„Закачете се за някоя по-голяма история. Най-ефективният начин да спечелите видимост за продукта или услугата, които предлагате, е да откриете диалог, който вече е набрал скорост в мрежата, и да се присъедините към него. Много малко може да се спечели от усилието да вървите срещу течението и да си създавате допълнителна работа. Книгата „Как да бъдеш черен” например бе публикувана в рамките на Месеца на историята на чернокожите в САЩ. Просто беше логично да е тогава.”
„Поставете началото на култ към марката си. За да промотирам книгата си, прибягнах до помощта на приятели, на роднини и дори на хората, които крадяха идеи от мен. В рамките на една промоция разпратих предварително отпечатани копия от книгата с молба към получателите да я обсъдят на семейната си вечеря за Деня на благодарността, а после да разкажат за това на Facebook страницата й. Тази промоция не привлече много продажби, но доведе до редица петзвездни рецензии в Amazon.”
„Помолете за помощ. По-конкретно, направете така, че за хората да стане по-лесно да ви помогнат. Вече ги познавате – учили сте заедно, работили сте заедно... те вече са инвестирали във вас. И наистина се интересуват от вас и работата ви. Дори да нямат пари, вероятно могат да направят нещо друго за вас”, съветва Търтсън. Не пропускайте възможността да привлечете към каузата си хора, за които кауза сте самите вие. Бъдете сигурни – това ще се отрази на начина, по който клиентите възприемат вашия труд.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.