Как да привлечете повече читатели към публикациите си в LinkedIn

Как да привлечете повече читатели към публикациите си в LinkedIn

Как да привлечете повече читатели към публикациите си в LinkedIn

Преди година главният редактор в LinkedIn Дан Рот обяви, че 1 млн. души използват сайта. Днес, над 150 000 публикации се правят в най-голямата професионална социална мрежа всяка седмица. С над 430 млн. регистрирани в нея хора из света, тя предлага уникална платформа за споделяне на информация от бизнеса. 

Хиляди малки и големи фирми са в LinkedIn, имат страници, споделят. Логично, въпросът е как може да бъдат привлечени повече читатели към публикациите им? Особено имайки предвид, че интернет потребителите живеят в шумна среда, в която са залети от съобщения с различни автори. 

"За да разбера по-добре какво точно търсят редакторите на LinkedIn, когато определят дали да излъчат дадена статия или публикация в каналите си, говорих с редактора международно управление на LinkedIn Исабеле Руфол", посочва в материал в сайта на сп. Inc. Глен Лайбоуиц. Той разказва, че от разговора му с Руфол е станало ясно, че тя дава следните съвети: 

Заглавието е входната врата на вашата публикация, така че го направете достатъчно интригуващо, без да сте твърде неясни за какво става дума. Отделете толкова време за мислене какво да бъде заглавието, колкото за писане на първия параграф на текста. 

Както казват френските журналисти, "няма полза да си остроумен на петия ред", ако читателят не е преминал четвъртия. Твърде много автори губят време в писане на първия параграф, преди да преминат към същината на написания текст. Това е рецепта за изгубване на читатели и за губене на творческо време. 

Предложете свой принос към актуална тема. Редакторите в LinkedIn търсят свежи анализи и коментари на новинарски теми от деня. Предложете уникалната си гледна точка. Темите може да бъдат свързани с явления на борсовия пазар, поява на нови технологии, закони, които влияят на индустрията ви и др. 

Бъдете истински. Не звучете като корпиративно прессъобщение. Избягвайте жаргона. 

Пишете смело. Читателите нямат време. Избягвайте дългите публикации. Напишете толкова, колкото е необходимо, за да изкажете мисълта си, и не повече. Смята се, че е подходящо текстовете да бъдат от 500, до най-много 900 думи. Всичко по-дълго от това тества търпението на читателя. Освен това се чете трудно на мобилно устройство. 

Ако посочвате аргументи и изброявате с точки, направете ги само няколко, не прекалявайте с броя им. Използвайте този метод за структуриране на текста от време на време, не във всяка публикация. 

Избирайте страхотни снимки, като това не винаги означава задължително те да са на професионални фотографи - може да е подходящо да са с по-ниско качество, но по-истински. Наред с добрите заглавия, снимките привличат хората към материалите. Избягвайте клиширана фотография - например с бизнес манекени с костюми, които правят ръкостискане. Снимките дори имат леко по-голямо предимство за привличането на вниманието от текста. 

Уважавайте фотографите, посочвайте че снимките са техни, показвайте че зачитате авторските им права. Wikimedia Commons и flickr.com са добри източници на безплатни висококачествени снимки, които може да използвате законно в публикациите си, с правилно цитиране, разбира се, казва Руфол. 

Провокирайте разговор. Поканете читателите да коментират, като им зададете въпрос в надзаглавие. Така ще изглеждате по-достъпни за общуване и ще увеличите шанса някой да напише коментар. Коментарите под публикации на марки и фирми обикновено се явяват в нюзфийда в LinkedIn на приятелите на коментиралите. Те популяризират. 

Отговаряйте на коментарите, ако има запитвания към вас. Това окуражава диалога. Една активна дискусия под публикация може да направи публикацията по-видима за повече потенциални читатели за по-дълъг период от време. Някои публикации създават дискусия, която се появява в новинарското поле на хората дни наред. 

Бъдете графични. Поставянето на снимки вътре в текста, разделяйки го на части, може да направи публикацията по-интересна и приятна. Освен това може да включите като снимки слайдовете от презентация - мнозина сред заетите работещи хора ще се радват на възможността да видят съдържанието ви поднесено по този бързо смилаем начин. 

Споделяйте, споделяйте и споделяйте отново. Не бъдете срамежливи. Щом кликнете на "Публикувай", публикацията ви ще бъде споделена във вашата мрежа, в групи в LinkedIn, в които сте включени. Може да споделяте нещата си от Linkedin във вътрешната мрежа на компанията ви (интранет), в нюзлетър до служителите. 

Накрая винаги печели качеството. Фокусирайте се върху писането на качествена история, която се отнася до вашата целева публика, и не се притеснявайте от броя прегледи на публикацията ви толкова много, защото накрая кой сте достигнали се оказва по-ценно, а не колко души, според представителите на LinkedIn. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ