Как да спечелите студентите за клиенти

Как да спечелите студентите за клиенти

Наесен една любопитна и любознателна таргет група с голям бъдещ потенциал отново се окомплектова в пълен състав. Говорим за студентите и маркетинг специалистите добре знаят, че това е времето да се привлече вниманието им. Все пак тази група е част от апетитната демографска аудитория между 18 и 30 г., която е готова да харчи.

Да се продава на студенти обаче не е лесно, коментира електронното издание на сп. Entrepreneur. Маркетингът, насочен към тези клиенти винаги е изправен пред особени предизвикателства, защото често те са неустойчиви и трудно дават пари за нещо, което не им се струва достъчно "яко".

Ако сте решили да пробивате на този пазар, знайте, че се целите в перспективна, но подвижна мишена. Ето няколко съвета, които ще ви помогнат да ударите десеткта:

   1. Фокусирайте се върху мобилния маркетинг. Студентите сменят местоживеенето си постоянно. Ако предлагате услуга, задължително разкажете за нея в интернет. Постарайте се рекламата й да присъства в приложенията за смартфони и въобще в мобилния интернет.

   2. Давайте направо. Направете съобщението максимално опростено и бързо. Тези хора са обградени от сложни лекции, сложни учебни графици и имат сложен живот.

   3. Не опитвайте да сте "готини", ако не сте. Не ги дразнете с изкуствени фрази и измислени новости, защото са много критични.

   4. Направете изпипан продукт преди да започнете да им го хвалите. Студентите са мечтата или кошмара на рекламодателя. В тази общност най-добре действа маркетингът "от уста на уста". Те се виждат често на едно място и винаги търсят нещо, което да коментират. Ако ви харесат, ще станете хит. Ако имате някакви грешки, обаче ще ви „разкъсат”.

   5. Спечелете на своя страна мама и татко. По-голямата част от студентите обикновено не разполагат с много пари в брой. Бюджетът им е ограничен. Чувствителни са, когато стане дума за харчене на пари и много често, волно или неволно, се консултират с родителите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ