Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Имейл маркетингът - предпочитан от младите клиенти
Кои са най-ефективните и най-малко дразнещите начини за рекламиране пред клиентите на възраст между 18 и 35 години?
На този въпрос дава отговор ново проучване, проведено в САЩ от компанията First Insight. То посочва какво мисли това поколение за технологиите, които определят бъдещето на пазаруването в магазините.
Само един от 20 души, участвали в изследването (5%) смята, че съвременните печатни издания за него са влиятелни медии, които променят начина, по който харчи парите си. Вместо от печата, тези потребители получават препоръки за пазаруване от приятели и връстници - рекламата от уста на уста сред тях е най-влиятелният канал. Освен това, те вземат предвид страниците на марките в социалните медии и това кои от приятелите им "харесват" тези страници. 40% от участниците в проучването заявили, че приемат много от списанията само като източник на промоционални материали, без достатъчно добавена стойност за читателите.
Експертите обаче коментират: Това не означава, че маркетолозите трябва да изпробват всяка нова технология в опит да достигнат тази аудитория. Често собствениците на бизнес залагат на изпащането на SMS-и с маркетингова цел. Вярно е, че младите хора имат смартфони и активно изпращат съобщения, но според проучването те никак не обичат да получават съобщения от фирми. Огромна част (98%) от анкетираните казват, че не желаят търговци на дребно да им пращат съобщения за промоции и изгодни намаления. Предпочитат имейли. Имейл маркетингът е полезен, за да се достигне до тях.
"Изследването припомня колко е важно търговците да познават целевите си клиенти. Те трябва да знаят не само предпочитанията им при пазаруване в магазините, но и малките, значими детайли от поведението им. Например дали е по-добре да стигнат до тях чрез имейл или чрез съобщение", коментира Джим Шиа, главен маркетинг директор на First Insight. "В днешно време потребителите очакват да получат персонализирано изживяване, докато пазаруват. Те искат търговците да се развиват и променят наравно с предпочитанията на хората”, допълва той.
В проучването повече от 40% от анкетираните казват, че цената е най-важният фактор, когато купуват продукти. Социалните медии са важни, но не по начина, по който мислят брандовете. Мнозина проверяват Facebook страниците на приятели и роднини, докато пазаруват в някой магазин. Трима от всеки пет души казват, че "никога не използват" профила в социалните мрежи на магазина, докато са вътре в него.
В Щатите има нови видове технологии, които се предлагат на собствениците на бизнес, за да се увеличат продажбите в търговските пространства. Бийкън технологията, например, дава възможност на маркетолозите да проследяват потребителите в магазините по-точно, отколкото, ако ползват наличния интернет или GPS метода за следене.
Проучването на First Insight пита хората какво мислят за употребата на тази бийкън технология. От отговорите им става ясно, че много от тях просто не я ползват, или са я ползвали без да го знаят (което е наистина възможно). 70% не знаели какво представлява бийкън технологията за навигация в затворени търговски пространства.
Друга нова технология, която е описана в доклада, е тази, която разпознава лица. Според авторите ще мине дълго време, докато хората се почувстват комфортно с употребата й. Повече от 75% от участниците не биха пазарували в магазин, който ползва технологии за разпознаване на лица с маркетингова цел. Но! Това е поредният случай, при който, щом има намаления, социалното мнение се променя. 45% от участниците заявили, че "биха размислили", ако знаят че заедно с технологията се предлага намаление или някаква допълнителна облага за тях.
Източник: Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.