Как Швейцария рекламира туризма си


Швейцария активно се рекламира като туристическа дестинация в последните години. Страната плаща за идейна телевизионна реклама, в която се изтъкват като предимство уникалните й особености. Макар и скучна дестинация за мнозина, тя изтъква сигурността и спокойствието в градовете (и селата) си като неповторим плюс. И може би с основание, имайки предвид, че масовата група туристи, които ще я посетят, са платежоспособни семейни двойки с пораснали деца, които търсят спокойствие.

Последната реклама на туризма в Швейцария обещава, че „страната на часовниците ще ви накара да забравите времето много лесно – почивка в снега или красива зима в изкачване на пътеките с невероятна алпийска панорама, в уютни ски курорти или добри хотели за отмора”. Кампанията е дело на Spillmann/ Felser/ Leo Burnett, Цюрих. Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Желязков: Имаме месец да решим как да подходим към „Лукойл Нефтохим“ след американските санкции
Цената на златото се срина и всички се питат защо
Как експеримент с оптични влакна може да спаси застрашените косатки?
Илия Лингорски: Фискалната устойчивост остава нашият тест за отговорност
Тръмп наложи санкции на руски петролни гиганти: Разговорите с Путин не водят доникъде
8-и банково-финансов форум: Предизвикателствата пред България при въвеждането на еврото
8-ия банково-финансов форум: Световната банка за перспективите пред икономиката ни
ЕС преосмисля климатичната си стратегия