Как Швейцария рекламира туризма си

Швейцария активно се рекламира като туристическа дестинация в последните години. Страната плаща за идейна телевизионна реклама, в която се изтъкват като предимство уникалните й особености. Макар и скучна дестинация за мнозина, тя изтъква сигурността и спокойствието в градовете (и селата) си като неповторим плюс. И може би с основание, имайки предвид, че масовата група туристи, които ще я посетят, са платежоспособни семейни двойки с пораснали деца, които търсят спокойствие.

Последната реклама на туризма в Швейцария обещава, че „страната на часовниците ще ви накара да забравите времето много лесно – почивка в снега или красива зима в изкачване на пътеките с невероятна алпийска панорама, в уютни ски курорти или добри хотели за отмора”. Кампанията е дело на Spillmann/ Felser/ Leo Burnett, Цюрих. Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Nature Geoscience: Нова зона за мегаземетресение e открита в Атлантическия океан
Financial Times: Предполагаема руска намеса прекъснала GPS-а в самолета на Фон дер Лайен при кацането в Пловдив
Симеон Дянков: ДДС на 22% решава проблема с бюджетния дефицит
Германците пият все по-малко бира
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 септември
На днешната дата, 2 септември. Рождениците днес
Кристин Лагард предупреждава за риск за световната икономика заради намесата на Тръмп във Федералния резерв
Атанас Запрянов: ВМЗ-Сопот ще стане доставчик на 155-милиметрови снаряди за НАТО и ЕС