Колко харчат континентите за мобилна реклама

Колко харчат континентите за мобилна реклама

Колко харчат континентите за мобилна реклама

Американската служба за интерактивна реклама се нагърби със задачата да изчисли кой континент в света колко точно харчи за мобилна реклама. И кой е водещият сред тях. В резултат от сътрудничеството й с фирми, които следят вложенията в мобилна реклама по целия свят, тя оповести подробна информация. Данните са цитирани в BusinessInsider. Ето какво сочат те:

Оказва се, че през 2011 г. светът е похарчил 5,3 млрд. долара за мобилна реклама (от банери до резултати в интернет търсенето). Азия води в този капитал с 35.9% от общата сума. След нея е Северна Америка с 31.4%, Европа – с 25.0%, Латинска Америка – с 3.5%. Африка – с 3.2%.

В таблицата по-долу можете да видите пропорциите в похарчените средства за банери, търсене и рекламни съобщение на всеки континент.

Междувременно изследователска компания eMarketer публикува прогноза, според която похарчените средства за онлайн реклама до 2016 г. в САЩ силно ще доближат тези за телевизията. Според авторите на проучването, към тази година за ТВ реклама в Америка ще бъдат похарчени 72 млрд. долара, а за онлайн – към 62 млрд. Това ясно отразява тенденцията како средствата, насочени към мобилна реклама прогресивно нарастват като сума всяка следваща година.

В началото на тази година бизнес пресата в Америка разпространи информация, че се очаква приходите от онлайн реклама тази година да надхвърлят тези за пресата. „Тази информация се вписва по приятен начин в по-ранните ни прогнози, че ефирната, кабелна и сателитна телевизия като бизнес, който познаваме, захранен от скъпи абонаменти и все по-скъпи 30-секундни ТВ реклами, има още 5 години живот с първостепенна медийна важност“, коментират още авторите в BusinessInsider.

Бившият изпълнителен директор на MTV Том Фрестън твърди, че смята 100-милионната разработка на 100 специализирани видео канала на YouTube и ролята на видеопортала като основна търсачка на видео на Google за „повратна точка“ в мрежата. Този проект според него ще стимулира значителна миграция на зрители и рекламни пари.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ