Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Колко харчат континентите за мобилна реклама
Американската служба за интерактивна реклама се нагърби със задачата да изчисли кой континент в света колко точно харчи за мобилна реклама. И кой е водещият сред тях. В резултат от сътрудничеството й с фирми, които следят вложенията в мобилна реклама по целия свят, тя оповести подробна информация. Данните са цитирани в BusinessInsider. Ето какво сочат те:
Оказва се, че през 2011 г. светът е похарчил 5,3 млрд. долара за мобилна реклама (от банери до резултати в интернет търсенето). Азия води в този капитал с 35.9% от общата сума. След нея е Северна Америка с 31.4%, Европа – с 25.0%, Латинска Америка – с 3.5%. Африка – с 3.2%.
В таблицата по-долу можете да видите пропорциите в похарчените средства за банери, търсене и рекламни съобщение на всеки континент.
Междувременно изследователска компания eMarketer публикува прогноза, според която похарчените средства за онлайн реклама до 2016 г. в САЩ силно ще доближат тези за телевизията. Според авторите на проучването, към тази година за ТВ реклама в Америка ще бъдат похарчени 72 млрд. долара, а за онлайн – към 62 млрд. Това ясно отразява тенденцията како средствата, насочени към мобилна реклама прогресивно нарастват като сума всяка следваща година.
В началото на тази година бизнес пресата в Америка разпространи информация, че се очаква приходите от онлайн реклама тази година да надхвърлят тези за пресата. „Тази информация се вписва по приятен начин в по-ранните ни прогнози, че ефирната, кабелна и сателитна телевизия като бизнес, който познаваме, захранен от скъпи абонаменти и все по-скъпи 30-секундни ТВ реклами, има още 5 години живот с първостепенна медийна важност“, коментират още авторите в BusinessInsider.
Бившият изпълнителен директор на MTV Том Фрестън твърди, че смята 100-милионната разработка на 100 специализирани видео канала на YouTube и ролята на видеопортала като основна търсачка на видео на Google за „повратна точка“ в мрежата. Този проект според него ще стимулира значителна миграция на зрители и рекламни пари.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.