Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Котаракът Смътли в кампания за опасността от СПИН
Правителства и световни организации в продължение на години съчетават усилия с рекламните агенции в опит да разпространят запомнящи се кампании за възрастни, които предупреждават за опасността от СПИН. Пореден пример е видео на агенция TBWA Париж, което споделя, че „последни проучвания показват, че IQ-то на мъжете пада рязко, когато се съблекат”. Призивът е „Дами, когато партньорът ви оглупее, помислете вие за предпазните мерки”.
Темата за превенцията разгръща потенциала на криейтив специалистите, особено на майсторите на компютърната графика. Някои от резултатите са впечатляващи. Сред всички призиви от годините обаче се откроява като ненадмината една специална анимация – тази с похотливия котарак Смътли. Той скача на всичко женско наоколо и живее безгрижно, но защо…?
Кампанията с него е от 2011 година. Изработена е от творчески екип на агенция Goodby, в партньорство с външни илюстратори и аниматори. Екипът създава онлайн спота за френската асоциация за борба с ХИВ и СПИН AIDES, с ясното съзнание, че няма как видеото да се завърти в телевизионния ефир. Рекламата не е първата, в която AIDES си поставя за цел да провокира, дори да шокира чрез анимация. Година по-рано TBWA Париж създаде за нея „Графити”, която също се сдоби с небивала популярност. (Предупреждаваме, съдържанието е за пълнолетни!)
Ето го и видеото със Смътли.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Производителят на Labubu със скок в продажбите след пускането на мини версията на играчката
Компании |Adidas повишава прогнозата за печалба благодарение на бум в продажбите на ретро маратонки
Компании |Луис де Гиндос смята настоящите нива на лихвите на ЕЦБ за „адекватни“
Финанси |Unicredit потвърди прогнозата си за годишната печалба след по-силно от очакваното тримесечие
Компании |КЗК, КЗП, КРС и „Активни потребители“ ще си сътрудничат при кампаниите „Черен петък“
Общество |Цената на златото се срина и всички се питат защо
Финанси |Русия удари с дронове детска градина в Харков
Свят |Нов транспортен коридор през Гърция, България и Румъния ще свръзва Егейско и Черно море
ЕС |Приватизация на войната: Глобалният бизнес с наемници процъфтява
Общество |Kaufland представи нова продуктова линия свежа риба и морски дарове със сертификат TÜV AUSTRIA
Компании | Advertorial |„Кръстниците на AI“ и публични личности настояват за спиране на развитието на изкуствения суперинтелект
Технологии |Президентът наложи вето на част от измененията в Закона за специалните разузнавателни средства
България |Coca-Cola HBC купува 75% дял в африканския си конкурент
Компании |

Коментари
Няма въведени кометари.