Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Лъжливите резултати на онлайн рекламата
Измамата в резултатите от маркетинговите кампании в интернет струва на рекламодателите по света над 7 милиона долара годишно. Защо? Компаниите плащат за онлайн реклами, които фактически не работят, понеже не са били видяни от реални хора.
За непрофесионалистите, голяма част от тази измама се извършва чрез т.нар. ботове – компютърни програми, които атакуват и заразяват със зловредния си софтуер персоналните компютри на хората и генерират от тяхно име хиляди фалшиви кликвания върху реклами. Тези програми действат неетично спрямо марките, които рекламират, като създават впечатление за висока ефективност на рекламата им в различни места на мрежата, докато всъщност тя няма такава.
Рекламната измама в интернет има драстични последствия. За потребителите тя може да доведе до значително забавяне на компютърната машина. За рекламодателите означава, че трябва да плащат още повече, за да постигнат истински резултати от онлайн рекламата, и да отпишат като изгубени парите си за акциите с недействителен резултат. А за издателите и медиите, както и за агенциите в рекламната индустрия, води до подкопаване на имиджа, уврежда доверието и може да намали вложенията в маркетинг.
Въпреки че последствията за всички тези играчи в индустрията са сериозни, все пак е трудно да разберем как точно действа измамната практика.
Business Insider коментира темата в маркетинг раздела си и представя в отговор видео на американската фирма, която засича този вид измама, Forensig. Неин клип подчертава колко бързо компютърът се инфектира със софтуера и как започва да създава от името на човека, който дори не подозира, хиляди импресии на реклами в мрежата.
Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Милиони евро и хиляди контейнери са конфискувани при разследване за незаконен внос от Китай в Гърция и други европейски страни
Бизнес |Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.