Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг истории на успеха
Нищо не дава по-добра насока за действие на маркетинга от изследването на казуси. За няколко такива, с успешни решения, ще ви разкажем в тази поредица. Историите са от практиката на американския маркетинг консултант Уолас Хамилтън.
Той е работил в IBM, след което става експерт по директен маркетинг, техник и съветник на малкия бизнес в САЩ. В рамките на кариерата си успява да подобри дейността на десетки фирми чрез маркетинг техники. Маркетинг консултант е от повече от 30 години. За най-полезните си решения на проблемите на малкия бизнес разказва в своя сайт. Сред тях е следният случай:
Компания: Scottsdale Seminars.
Продукт: Корпоративни обучения.
Ситуация: Предприемачът Джонатан Кларк стартира тази фирма за семинарни обучения след като провежда над 3000 семинара като служител на голяма американска компания, която се занимава с този вид бизнес. След 6 месеца на неуспех и никакъв резултат от маркетинг усилията на новия му бизнес, с които опитвал да спечели големи клиенти, той се обръща за помощ към Уолас Хамилтън.
Решение: Двамата организират интервюта с потенциални клиенти.
Резултатите показват, че фирмата на Джон предлагала пълен набор от най-разнообразни семинари по теми. Толкова разнообразен, че бил прекален.
Отговорите в интервютата показали, че клиентите смятат, че една малка фирма едва ли би се справила по-добре с толкова широк спектър от услуги в сравнение с големите, добре познати организации за обучения и семинари на пазара. Станало ясно, че малкият бизнес на Джон не може да се справи с конкуренцията чрез тази своя твърде всеобща и прекалено обещаваща стратегия. Затова Уолас му препоръчал да промотира предлагането на един единствен семинар, извършван на отлично ниво. В случая било избрано обучение по бизнес език и писане, което Джон предлагал да организира за служители на фирми. И по време на този най-важен и изтъкнат семинар на фирмата му, Джон трябвало да говори и за останалите си семинари пред представители на компанията клиент и лица, които е обучавал.
„Разработихме и внедрихме програма за клиенти от няколко стъпки с таргет компании с над 500 служители. Кампанията ни проработи. Дори толкова добре, че Джонатан така и не трябваше по-късно да рекламира други семинарни теми. Днес той е смятан за един от топ преподавателите по бизнес писане – квалификация, която напълно заслужава“, споделя консултантът.
Очаквайте продължение!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.