Моливи измерват стрес

Моливи измерват стрес

Агенцията за брандинг и комуникации McCann Health в Дубай, ОАЕ, събира вниманието на международни онлайн медии за маркетинг с нов инструмент за популяризиране на кампания - моливи, които измерват стреса на човека. 

Те са изработени за здравната индустрия в емирството и се раздават като комплект за самопоромоция. С тях се предава съобщението за грижа за здравето. Комплектът се раздава на потенциални клиенти. Ако човек подържи някой от моливите, моливът може да стане жълт. Това означава, че човекът е добре. Но ако моливът придобие друг цвят, значи човекът е стресиран и трябва да си вземе почивка. 

От сайта CreativeReview

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ