Мъже пищят като 12-годишни фенки в коледна реклама с Джъстин Бийбър

Коледните реклами почти винаги са странни или малко лигави. Тази година големите търговски вериги избрахада комбинират и двата подхода. Изглежда търговците осъзнаха силата на тийн сензациите и решиха да впрегнат и тях в претоварената шейна на дядо Коледа. Големият американски магазин „Мейсис” излезе с реклама, в която специалистите от JWT New York се заиграват с бясната популярност на идола Джъстин Бийбър сред момичетата.

Докато Джъстин се опитва да си пробие път към магазина, възрастните мъже, които среща по пътя си, започват истерично да пищят като 12-годишни фенки. Леко обърканият малолетен певец обаче май не се впечатлява особено и се отправя към вътрешността на магазина, за да приключи коледното си пазаруване. Оригиналната реклама апелира както към истинските фенове на Бийбър, така и към огромната част от населението, за която името му е символ на кич и преувеличена популярност.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Оптимизъм на борсите в Европа на фона на търговското споразумение между САЩ и Виетнам*