Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Мъже пищят като 12-годишни фенки в коледна реклама с Джъстин Бийбър
Коледните реклами почти винаги са странни или малко лигави. Тази година големите търговски вериги избрахада комбинират и двата подхода. Изглежда търговците осъзнаха силата на тийн сензациите и решиха да впрегнат и тях в претоварената шейна на дядо Коледа. Големият американски магазин „Мейсис” излезе с реклама, в която специалистите от JWT New York се заиграват с бясната популярност на идола Джъстин Бийбър сред момичетата.
Докато Джъстин се опитва да си пробие път към магазина, възрастните мъже, които среща по пътя си, започват истерично да пищят като 12-годишни фенки. Леко обърканият малолетен певец обаче май не се впечатлява особено и се отправя към вътрешността на магазина, за да приключи коледното си пазаруване. Оригиналната реклама апелира както към истинските фенове на Бийбър, така и към огромната част от населението, за която името му е символ на кич и преувеличена популярност.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.