Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-глупавата грешка в продажбите
Кое е най-глупавото, което човек може да стори, когато опитва да продаде нещо? Въпросът е добър.
В далечното минало то е било да се втурва да предлага оферта, облякъл брандиран фирмен костюм в ярки цветове, който отдалеч изпраща сигнала "Ще се опитам да ви продам нещо!". Десетилетията на часове пред телевизионния екран накараха мнозина да свързват хората, облечени по този начин, със стереотипа за досадник, който говори със 100 думи в минута и информацията му е само хвалебствия за предмет, от който клиентът няма нужда.
В не чак толкова далечното минало най-глупавото нещо, което търговецът можел да стори, било да използва типичния дразнещ глас, когато се обажда с оферта по телефона. Да лицемерничи: "Как сте днес?".
Днес, голяма част от търговската комуникация се случва по електронен път – чрез имейли, в социалните мрежи. Ето защо може би най-глупавото нещо, което един търговец може да направи, е да пише до потенциални и реални клиенти, използвайки подчертано търговски език. В това отношение могат да се посочат десетки примери. Сред тях най-често се очертават клишираните, изкуствени фрази от сорта на "Благодаря ви за интереса към нашия продукт", "Гарантираме потребителско удовлетворение" и "Ако имате нужда от допълнителна информация, не се колебайте да се свържете с нас".
Хората, които използват този език днес в дигиталната си комуникация с клиенти забравят най-фундаменталното правило в продажбите чрез мрежата: бъдете максимално истински!
Замислете се. Целият успех на интернет платформите, достигнали колосален размер, като Facebook и LinkedIn се дължи на това, че те помагат на хората да определят себе си като личности. Да се идентифицират като уникални, със специални интереси и познанства. Затова златният стандарт в интернет комуникацията е "човек към човек". Всичко останало, което звучи като брошура, е считано от потребителите за безполезен спам.
От американското списание Inc.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Френският премиер в оставка: Рискът от предсрочни избори намалява
Политика |Премиерът: Наблюдаваме целенасочени въздействия върху политическата среда, целящи нестабилност
Политика |До 7500 лв. може да получи едно семейство, пострадало от наводненията
България |Нобеловата награда за химия беше присъдена за разработка на метало-органични рамкови структури
Свят |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Общество |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |Островът Ташироджима: Царството на котките
Любопитно |Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара
Финанси |Времето: Жълти, оранжеви и червени кодове за валежи в Северна България
България |Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт
Финанси | Коментари |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.