Най-добрите британски реклами 2011 – кампания срещу пътните инциденти

Най-добрите британски реклами 2011 – кампания срещу пътните инциденти

Когато пишеш съобщения по мобилния телефон, докато шофираш е 23 пъти по-вероятно да предизвикаш пътен инцидент.

Това е идеята на кампания на местните власти в Лондон, която получи отличието за най-добра реклама в печата на Острова за 2011 г. по време на награждаването Campaign Big Awards.

Посланието е подкрепено от силна илюстрация на 23 двойнички на момиченце, което кара колело на пътя. (Можете да я видите вдясно от този текст.) Образите на детето са буквално навсякъде и да минеш с автомобил покрай тях означава, че неизбежно ще блъснеш някой помежду им.

Идеята е на британската агенция Abbott Mead Vickers BBDO. Криейтив директори: Майк Ханет и Дейв Бючанън.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Лятото не е само сезон - то е двигател на по-високите печалби в някои бизнеси
Как да се отървете от токсичния позитивизъм на работното място?