Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-добрите британски реклами 2011 – кампания срещу пътните инциденти
Когато пишеш съобщения по мобилния телефон, докато шофираш е 23 пъти по-вероятно да предизвикаш пътен инцидент.
Това е идеята на кампания на местните власти в Лондон, която получи отличието за най-добра реклама в печата на Острова за 2011 г. по време на награждаването Campaign Big Awards.
Посланието е подкрепено от силна илюстрация на 23 двойнички на момиченце, което кара колело на пътя. (Можете да я видите вдясно от този текст.) Образите на детето са буквално навсякъде и да минеш с автомобил покрай тях означава, че неизбежно ще блъснеш някой помежду им.
Идеята е на британската агенция Abbott Mead Vickers BBDO. Криейтив директори: Майк Ханет и Дейв Бючанън.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.