Най-добрите британски реклами 2011 – кампания срещу пътните инциденти

Най-добрите британски реклами 2011 – кампания срещу пътните инциденти

Когато пишеш съобщения по мобилния телефон, докато шофираш е 23 пъти по-вероятно да предизвикаш пътен инцидент.

Това е идеята на кампания на местните власти в Лондон, която получи отличието за най-добра реклама в печата на Острова за 2011 г. по време на награждаването Campaign Big Awards.

Посланието е подкрепено от силна илюстрация на 23 двойнички на момиченце, което кара колело на пътя. (Можете да я видите вдясно от този текст.) Образите на детето са буквално навсякъде и да минеш с автомобил покрай тях означава, че неизбежно ще блъснеш някой помежду им.

Идеята е на британската агенция Abbott Mead Vickers BBDO. Криейтив директори: Майк Ханет и Дейв Бючанън.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ