Най-лошата реклама на 2013 г.


Рекламата, събрала най-много критики през 2013 г., е безвкусна и расистка, разказва Business Insider. Американският бизнес сайт класира онлайн видео на напитката Mountain Dew като номер едно в списъка на най-лошите реклами през годината.

Видеото е заснето от американския рапър Tylor, The Creator. То разказва дълга и сложна история, заснета за популяризиране на напитката, която е част от продуктовата серия на Pepsi. Недълго след като беше качено в мрежата, то свалено от компанията за газирани напитки, която се извини за съдържанието му. Това е причината самият клип да го няма вече в интернет, а да фигурира като кадри само в записите на репортажи за него, като този на телевизия ABC, който можете да видите тук.

Главен герой в кадрите е луда коза, пристрастена към Mountain Dew. Тя е заснета да безчинства и след това да се явява редом до заподозрени престъпници, които трябва бъдат разпознати в полицейския участък – всичките чернокожи. Накратко, рекламата внушава всички стереотипи за чернокожите, често разглеждани като най-вероятни престъпници, за да направи "забавна" темата за домашното насилие. Всичко това, центрирано около образа на козата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?
Ретинален имплант възстановява способността за четене при хора със слепота
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени