Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-лошата реклама на 2013 г.
Рекламата, събрала най-много критики през 2013 г., е безвкусна и расистка, разказва Business Insider. Американският бизнес сайт класира онлайн видео на напитката Mountain Dew като номер едно в списъка на най-лошите реклами през годината.
Видеото е заснето от американския рапър Tylor, The Creator. То разказва дълга и сложна история, заснета за популяризиране на напитката, която е част от продуктовата серия на Pepsi. Недълго след като беше качено в мрежата, то свалено от компанията за газирани напитки, която се извини за съдържанието му. Това е причината самият клип да го няма вече в интернет, а да фигурира като кадри само в записите на репортажи за него, като този на телевизия ABC, който можете да видите тук.
Главен герой в кадрите е луда коза, пристрастена към Mountain Dew. Тя е заснета да безчинства и след това да се явява редом до заподозрени престъпници, които трябва бъдат разпознати в полицейския участък – всичките чернокожи. Накратко, рекламата внушава всички стереотипи за чернокожите, често разглеждани като най-вероятни престъпници, за да направи "забавна" темата за домашното насилие. Всичко това, центрирано около образа на козата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.