Най-лошата реклама на 2013 г.


Рекламата, събрала най-много критики през 2013 г., е безвкусна и расистка, разказва Business Insider. Американският бизнес сайт класира онлайн видео на напитката Mountain Dew като номер едно в списъка на най-лошите реклами през годината.

Видеото е заснето от американския рапър Tylor, The Creator. То разказва дълга и сложна история, заснета за популяризиране на напитката, която е част от продуктовата серия на Pepsi. Недълго след като беше качено в мрежата, то свалено от компанията за газирани напитки, която се извини за съдържанието му. Това е причината самият клип да го няма вече в интернет, а да фигурира като кадри само в записите на репортажи за него, като този на телевизия ABC, който можете да видите тук.

Главен герой в кадрите е луда коза, пристрастена към Mountain Dew. Тя е заснета да безчинства и след това да се явява редом до заподозрени престъпници, които трябва бъдат разпознати в полицейския участък – всичките чернокожи. Накратко, рекламата внушава всички стереотипи за чернокожите, често разглеждани като най-вероятни престъпници, за да направи "забавна" темата за домашното насилие. Всичко това, центрирано около образа на козата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Златото достигна нов рекорд поради по-слабия долар и риска от спиране на работата на правителството на САЩ
Китай откри най-високия мост в света – 625 м над река Бейпан
Испания отменя учебни занятия заради бурята „Габриел“
Песков: Идната седмица Путин ще направи "доста важно изявление"
Проевропейската партия на президента Мая Санду печели изборите в Молдова
Периодичното гладуване има 2 основни предимства за хората, страдащи от затлъстяване