Най-лошата реклама на 2013 г.

Рекламата, събрала най-много критики през 2013 г., е безвкусна и расистка, разказва Business Insider. Американският бизнес сайт класира онлайн видео на напитката Mountain Dew като номер едно в списъка на най-лошите реклами през годината.

Видеото е заснето от американския рапър Tylor, The Creator. То разказва дълга и сложна история, заснета за популяризиране на напитката, която е част от продуктовата серия на Pepsi. Недълго след като беше качено в мрежата, то свалено от компанията за газирани напитки, която се извини за съдържанието му. Това е причината самият клип да го няма вече в интернет, а да фигурира като кадри само в записите на репортажи за него, като този на телевизия ABC, който можете да видите тук.

Главен герой в кадрите е луда коза, пристрастена към Mountain Dew. Тя е заснета да безчинства и след това да се явява редом до заподозрени престъпници, които трябва бъдат разпознати в полицейския участък – всичките чернокожи. Накратко, рекламата внушава всички стереотипи за чернокожите, често разглеждани като най-вероятни престъпници, за да направи "забавна" темата за домашното насилие. Всичко това, центрирано около образа на козата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 21 до 27 юли
Milliyet: Туристите в Турция са предупредени за риск от инфекция с опасни бактерии
Светът на парите: Днес всички искат да са банки, а това не се харесва на банките
Търговският министър на САЩ: 1 август е твърд краен срок за влизане в сила на митата
Екстремни жеги: Гърция се готви за шест поредни дни с температури до 43 градуса
Времето: Днес ще бъде слънчево и горещо
Бангладеш и САЩ подписват петгодишно споразумение за внос на пшеница
Лек ръст на цените на петрола, докато инвеститорите следят въздействието на новите санкции срещу Русия