Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-неуместната реклама на филма за Даяна
Билборд на новия филм "Даяна" за покойната британска принцеса с участието на Наоми Уотс отнесе критики за възможно най-неподходящо позициониране, след като бе поставен на мястото на смъртта на принцесата в Париж.
Постерът е бил показан на Pont de l’Alma, близо до статуята Пламък на свободата, изградена в памет на Даяна над входа на тунела във френската столица, където тя загина с придружителя си Доди ал Файед в автомобилна катастрофа през 1997 г. Той е бил премахнат незабавно, след като възникнали публични критики. Интернет потребители и минувачи коментирали, че поставянето му е оскърбително за паметта на уелската принцеса.
Рекламна агенция JCDecaux, която е поръчала поставянето на билборда, признава, че е получила множество гневни телефонни обаждания и оплаквания, преди да го свали. Говорител на фирма Le Pacte, която предоставя мрежата за външна реклама в Париж, обяснява, че кампанията включва глобална мрежа от стотици, дори хиляди билбордове, и този е един от тях. Остава обаче поуката за рекламната агенция, и за други като нея, винаги да обмислят в подробности позиционирането.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.