Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-трогателните реклами 8
Агенция Publicis Conseil, начело с легендарния криейтив директор Оливие Олтман, представи през пролетта на 2008 г. невероятен рекламен филм за мобилния оператор Orange.
Основната идея на кадрите е връщане назад във времето, до току-що отминал прекрасен момент, когато млад мъж е бил все още в прегръдките на приятелката си, преди да замине. Уникалното тук е, че ефектът с връщането назад не е направен с помощта на компютърните технологии, на които рекламата често залага, а реално като актьорите са извършвали лично различни действия. Вървели са назад, шофирали са на заден ход и т. н. За фон на сюжета е избрана оживената атмосфера на индийски площад, където героите - местни жители, се усмихват на любовта.
Този епизод от поредицата с най-впечатляващите, трогателни реклами можете да видите след текста.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.