Най-трогателните реклами 8

Агенция Publicis Conseil, начело с легендарния криейтив директор Оливие Олтман, представи през пролетта на 2008 г. невероятен рекламен филм за мобилния оператор Orange.

Основната идея на кадрите е връщане назад във времето, до току-що отминал прекрасен момент, когато млад мъж е бил все още в прегръдките на приятелката си, преди да замине. Уникалното тук е, че ефектът с връщането назад не е направен с помощта на компютърните технологии, на които рекламата често залага, а реално като актьорите са извършвали лично различни действия. Вървели са назад, шофирали са на заден ход и т. н. За фон на сюжета е избрана оживената атмосфера на индийски площад, където героите - местни жители, се усмихват на любовта.

Този епизод от поредицата с най-впечатляващите, трогателни реклами можете да видите след текста.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Лятото не е само сезон - то е двигател на по-високите печалби в някои бизнеси
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей
Сръбските власти затвориха ресторант на световния режисьор Емир Кустурица в eтноселото Дървенград