Най-щурите рекламни клипове за автомобили


Автомобилните производители са почитатели на екстремните предизвикателства – готови са на всичко, за да докажат предимствата на собствената си марка пред останалите. А с интернет и неговите колосални възможности да достига до милиони хора падна и последната преграда пред фантазията на криейтив отделите и маркетолозите в автомобилния бранш.

В поредицата, която стартираме днес, ще ви покажем някои от най-щурите видеоклипове за популяризирането на автомобилни брандове.

Chevrolet: Sonic във въздуха.

Chevrolet си остава един от най-големите американски производители, но и той като останалите търпи последствията на една, независеща от него диспропорция – конкуренцията, особено в областта на иновациите расте, а удареното от всякакви кризи напоследък потребление се свива. Като всяка друга компания в такава ситуация, автопроизводителят се насочва към мощен пиар и нещо, което да накара да се вдигне шум около марката при пускане на нов модел. Как се постига това? Очевидно чрез рекламен трик в интернет. И ето малкият Sonic се издига във въздуха на 3000 м. височина.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
За първи път: Съд в Гърция наложи 1,7 млн. евро глоба за жестокост към животни
Специалистът Моуриньо остави 747 000 евро сметка за хотел при напускането на „Фенербахче“
Президентът наложи вето върху решението за назначаване на особен управител в Лукойл
Борисов: Имаме име за особен управител в "Лукойл", чакаме Радев да се произнесе
Корупционен скандал в Украйна: $100 млн. източени от енергетиката, кой е виновен?
Силна магнитна буря може да доведе до появата на сияние над България
Енергийният министър: България има бензин за половин година и дизел за четири месеца