Най-щурите рекламни клипове за автомобили


Автомобилните производители са почитатели на екстремните предизвикателства – готови са на всичко, за да докажат предимствата на собствената си марка пред останалите. А с интернет и неговите колосални възможности да достига до милиони хора падна и последната преграда пред фантазията на криейтив отделите и маркетолозите в автомобилния бранш.

В поредицата, която стартираме днес, ще ви покажем някои от най-щурите видеоклипове за популяризирането на автомобилни брандове.

Chevrolet: Sonic във въздуха.

Chevrolet си остава един от най-големите американски производители, но и той като останалите търпи последствията на една, независеща от него диспропорция – конкуренцията, особено в областта на иновациите расте, а удареното от всякакви кризи напоследък потребление се свива. Като всяка друга компания в такава ситуация, автопроизводителят се насочва към мощен пиар и нещо, което да накара да се вдигне шум около марката при пускане на нов модел. Как се постига това? Очевидно чрез рекламен трик в интернет. И ето малкият Sonic се издига във въздуха на 3000 м. височина.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 септември
Премиерът: Покачването на цените не е заради еврото
Симеон Дянков: ДДС на 22% решава проблема с бюджетния дефицит
Путин приветства „безпрецедентните“ връзки с Китай в началото на двустранната среща със Си Дзинпин
След визитата на Моди в Китай: Тръмп определи търговските отношения с Индия като „напълно едностранна катастрофа“
Nature Geoscience: Нова зона за мегаземетресение e открита в Атлантическия океан
Синдикатите искат линията на бедност да е 782 лв.
Financial Times: Предполагаема руска намеса прекъснала GPS-а в самолета на Фон дер Лайен при кацането в Пловдив