Намалява ефектът от глобалната реклама

Намалява ефектът от глобалната реклама

В първото полугодие на 2011 г. влиянието на рекламата върху потребителите в глобален план е намаляло значително. Отговорът на хората спрямо излъчената реклама и нивото на потребителско ангажиране са намалели с 19% от януари до юни, в сравнение със същия период на 2010 г. Това сочи глобално проучване на The Fournaise Marketing Group, цитирано от UTalkMarketing.

Специалистите са изследвали маркетинг кампаниите от 20 държави, които са били реализирани в няколко медийни канала. Проучването им обхваща малки, средни и големи фирми и агенции. Изводите им сочат, че ефективността на мултимедийните рекламни кампании е намаляла в сравнение с първото полугодие на миналата година.

Ефектът на кампаниите, в които потребителят се среща с марката в глобален план е спаднал с 20%. Business-to-business рекламата също бележи спад на влиянието си – 18%.

„Във времена, когато изпълнителните директори и заинтересованите от бизнеса призовават маркетинг отделите да постигат по-добри резултати, за да провокират търсене, 19% спад на реакциите спрямо рекламата създава тревога”, коментира Джеръми Фонтейн, шеф на Fournaise.

В глобален план ефективността от рекламата е засегнала значително в първото полугодие на 2011 г. развитие пазари като Западна Европа, САЩ и Австралия. В Китай и Югоизточна Азия рекламата бележи 16% по-ниска ефективност.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ