Не се плашете! Това е само реклама


Японският дистрибутор на автомобилни гуми AutowayTire засне рекламен клип, издържан в най-добрите традиции на японските филми на ужасите.

Страхът се превърна в отличаващ тренд на рекламата през отиващата си година. Сред най-ярките примери в това отношение са страховитият сюрприз в кафене и най-реалистичната инсценировка на края на света от LG. Японската реклама явно има амбиция да е апотеозът в това отношение. Вижте я.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
Вътрешни кризи спъват външната политика на Обама
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години