Не се плашете! Това е само реклама

Японският дистрибутор на автомобилни гуми AutowayTire засне рекламен клип, издържан в най-добрите традиции на японските филми на ужасите.

Страхът се превърна в отличаващ тренд на рекламата през отиващата си година. Сред най-ярките примери в това отношение са страховитият сюрприз в кафене и най-реалистичната инсценировка на края на света от LG. Японската реклама явно има амбиция да е апотеозът в това отношение. Вижте я.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойкотът на магазините в Хърватия предизвика ефект на снежната топка
Самолет на авиокомпания American Airlines се сблъска с военен хеликоптер във Вашингтон
На днешната дата, 30 януари. Свети Три светители
Борисов: 18 милиарда ги няма, няма да поемем вината
Най-големите грешки, които може да допуснете на работното място
Лена Бориславова: Главчев е зависим от Пеевски, ще предложим да бъде освободен като шеф на Сметната палата
Пеевски иска парламентарна комисия за разследване на дейността на фондациите на Сорос в България
Nvidia загуби близо 600 млрд. долара пазарна капитализация в най-големия срив в историята