Негово Величество Текстът

Негово Величество Текстът

Съдържанието сега е цар. Текстът доминира над визията и оставя по-трайна следа в човешкия ум. Специално по отношение на текстовете в интернет, Google обяви, че в дългосреочен план възнамерява да награждава полезните, авторитетни сайтове в резултатите от търсенето. Това означава, че в бъдеще ще е много важно за сайтовете да предоставят ценно и информативно съдържание, което изгражда връзки с потребителите.

В търсене на съвършенството, обърнете внимание на следните съвети:

      1. Инвестирайте време в това да разберете от какво се нуждае аудиторията ви. Текстовете ви могат да бъдат високоинформативни, видеоклиповете ви – впечатляващи. Това обаче не гарантира, че ще генерирате трафик в сайта си, освен ако предаваната от вас информация не отговаря на нуждите и желанията на вашата потенциална публика. За да определите типа съдържание, което аудиторията ви би харесала най-много, наблюдавайте най-популярните статии и публикации в блогове, в сайтове със сходна тематика и във форумите. Така ще разберете дали намирате правилните теми и ще можете да планирате кампанията си по-добре.

      2. Определете ресурсите на вашата маркетинг стратегия, която се базира на съдържанието. Доброто съдържание не е случайност. Щом сте открили темите, които най-много биха заинтригували потенциалните ви читатели, отделете настрана време и пари, за да създадете и внедрите стратегията си. Дори да сте маркетолог, който може да пише, пак ще имате нужда от външна помощ, защото текстът ви би бил много по-ефектен, ако го подкрепите с информационна графика, с уникални снимки или впечатляващо видео. С тях ще трябва да ангажирате някой друг. В случай, че не се чувствате убедени в умението си да пишете, обмислете възможността да се възползвате от таланта на някой, който работи на свободна практика. Например брандинг журналист.

     3. Поставете си високи редакционни стандарти. Докато създавате материали, публикации в блогове, видеоклипове или други инструменти, с които да реализирате маркетинг кампанията си, винаги се придържайте към високи изисквания. Не правете компромис с качеството на написания текст. Някои маркетинг професионалисти, наети от собственици на голям бизнес, често са изкушавани да публикуват посредствено онлайн съдържание от името на фирмата, само за да изпълнят норматив, предварително поставен в график. Не позволявайте това да се случва с вашата кампания! Установете специфични редакционни стандарти и се придържайте към тях, независимо дали самите вие създавате идеята и формата на съдържанието, или сте възложили тази задача на друг.

     4. Изградете присъствие в социалните канали. Маркетинг стратегията с онлайн съдържание е много зависима от споделянето в социалните мрежи. Затова изграждането на регистрации и собствено присъствие на марката (фирма, човек, който се рекламира с интернет публикации като професионалист) е наложително. Ако разполагате със своя фен страница и я администрирате, обърнете внимание дали хората, които се присъединяват към създадената от вас онлайн общност се увеличават или намаляват. В случай, че намаляват, направете преоценка на стратегията си.

     5. Бъдете постоянни. Не всеки вид съдържание, което създавате, ще генерира голям интерес към вас в интернет. Независимо колко добре е планирано и изработено съдържанието, някои видове текстове просто ще се провалят и няма да успеят да предизвикат реакция в публиката ви. Важното е да не се обезкуражавате и да продължите да работите за изграждането на онлайн присъствие на марката. С честота на публикациите, увеличавате шанса читатели да срещнат името ви в мрежата. Така градите авторитет в мрежата - най-масово предпочината медия след телевизията.

Адж Кюмар коментира темата в сп. Entrepreneur

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС
Инвеститорите използват наръчник от дотком ерата, за да избегнат рисковете от AI балон
Anthropic и Google Cloud сключват мащабна сделка за AI чипове
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области