Неочаквана комбинация от билборд и приложението на Facebook за място

Неочаквана комбинация от билборд и приложението на Facebook за място

Британската звукозаписна компания Polydor и медийната агенция Mediacom предприеха иновативна рекламна кампания, насочена към най-младите музикални фенове на Острова.

Те монтираха билбордове, които рекламират новия албум на певицата Черил Коул, „Messy Little Raindrops” („Мръсни малки капчици“). В съобщение, изписано върху билбордовете, предложиха на потребителите на Facebook с мобилен интернет да влязат в мрежата, докато са застанали под рекламния плакат, и да отбележат мястото, където се намират.

Когато станат под билбордовете, регистрираните в социалната мрежа веднага са пренасочвани към фен страницата на Черил Коул, пише UTalkMarketing.

Ако отбележат къде се намират, те имат възможност да спечелят два билета за популярното британско телевизионно шоу за музикални таланти X Factor (плюс евентуалните пътни разходи и хотела).

Целта на комбинацията от билборд и Facebook приложението за място е да провокира свръхмобилното поколение от типа „тук и сега!“ с призив за действие и да обвърже повече младите с името на любимата певица.

Приложението за маркиране на място във Facebook (Facebook Places) работи от август 2010 г. То позволява на рекламодателите да отбележат мястото на своя бизнес в списъка с публичните места навън, където хората се вписават във Facebook. Платформата стана популярна, защото е идеална за нуждите на целевия маркетинг.

Дали билбордовете трябва се броят за места в списъка на Facebook Places все още се дебатира. Критиците на обсебващата рекламата коментират, че откакто вписването във Facebook стана вписване в места, то стана и вписване в марки.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен