Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Неочаквана комбинация от билборд и приложението на Facebook за място
Британската звукозаписна компания Polydor и медийната агенция Mediacom предприеха иновативна рекламна кампания, насочена към най-младите музикални фенове на Острова.
Те монтираха билбордове, които рекламират новия албум на певицата Черил Коул, „Messy Little Raindrops” („Мръсни малки капчици“). В съобщение, изписано върху билбордовете, предложиха на потребителите на Facebook с мобилен интернет да влязат в мрежата, докато са застанали под рекламния плакат, и да отбележат мястото, където се намират.
Когато станат под билбордовете, регистрираните в социалната мрежа веднага са пренасочвани към фен страницата на Черил Коул, пише UTalkMarketing.
Ако отбележат къде се намират, те имат възможност да спечелят два билета за популярното британско телевизионно шоу за музикални таланти X Factor (плюс евентуалните пътни разходи и хотела).
Целта на комбинацията от билборд и Facebook приложението за място е да провокира свръхмобилното поколение от типа „тук и сега!“ с призив за действие и да обвърже повече младите с името на любимата певица.
Приложението за маркиране на място във Facebook (Facebook Places) работи от август 2010 г. То позволява на рекламодателите да отбележат мястото на своя бизнес в списъка с публичните места навън, където хората се вписават във Facebook. Платформата стана популярна, защото е идеална за нуждите на целевия маркетинг.
Дали билбордовете трябва се броят за места в списъка на Facebook Places все още се дебатира. Критиците на обсебващата рекламата коментират, че откакто вписването във Facebook стана вписване в места, то стана и вписване в марки.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Гуцанов: Продължаваме изключително активно борбата със сивата икономика
Политика |Тръмп: Няма да дадем на Китай и на други страни достъп до най-добрите AI чипове на Nvidia
Технологии |САЩ искат повече държави да използват долара. Кои са кандидатите?
Финанси |Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Технологии |Валдис Домбровскис: България теоретично може да кандидатства и за трето плащане по ПВУ през 2025 г.
България |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Хороскоп |Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
Свят |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
България |Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Енергетика |Шест съвета за избор на най-добрата PR агенция за вашата компания
Маркетинг |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.